Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

Systeem eisen


Andree RHb

Question

Vraag wil graag beginnen met deze sim, maar wil graag eerst weten of het werkt op mijn macbook, gegevens,

 

Macbook air retina 13 inch 2020

processor 1,1 ghz quad-core intel core i5

geheugen 8gb 3733 mhz lpddr4x

videokaart intel iris plus graphics 1536 mb.

 

Voor dat ik veel zak geld uit geef voor een game wil ik dit eerst weten.

 

alvast bedankt!

 

Andre

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Buiten dat je met een mac altijd de uitdaging hebt dat alle treinsimulatoren waarvan ik op de hoogte ben in principe Windows-only zijn (en dus inderdaad een emulator als bootcamp nodig hebben), zijn de specificaties die je noemt voor de meeste treinsimulatoren nogal aan de magere kant. Zowel Train Simulator Classic als Train Simulator World functioneren doorgaans vrij matig zonder dedicated graphics card (Intel IRIS deelt resources met de CPU) en een geheugen van minder dan 16GB.

 

Met deze specificaties is de enige simulator die ik probleemloos aandurf OpenRails, maar ook die is Windows-only, en de pogingen tot nu toe om die via Wine (een soort bootcamp voor Linux-computers) te draaien zijn maar in beperkte mate succesvol gebleken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy