Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Welke nederlandse perrons heb ik nodig voor NoordOost Nederland v5.1a?


Spoorwegen Nederland

Question

Recommended Posts

  • 0
30 minuten geleden, Spoorwegen Nederland zei:

Dat had ik gedaan maar dan reset die aleen de add-ons maar niet de freeware assets

Wat je met die knop doet is alle PAK bestanden verwijderen.

Hierdoor worden alle assets opnieuw ingelezen als je de route weer start.

(Deze PAK bestanden zorgen er voor dat de volgende keer de route sneller wordt ingelezen.)

 

Maar kijk nu eens wat je mist met TS tools. Anders gaan we dit probleem nooit oplossen ?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik had recent nog deze route gecontroleerd maar toen ik weer naar Train Simulator Classic ging waren alle ChrisTrains treinen weg dus heb ik alles opnieuw gedownload dus je snapt wel dat ik het niet meer aan durf om Ts-Tools te gebruiken

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat is wel heel erg raar.

TS tools werkt prima en haalt niet zomaar treinen ed weg.

Ik weet niet wat je gedaan hebt. 

Ik heb precies uitgelegd in mijn wiki welke handelingen je moet doen.

Chris zijn treinen hoef je niet opnieuw te downloadende kan je gewoon opnieuw installeren.

(Freeware) Assets die je hebt gedownload moet je gewoon bewaren nadat je ze hebt geïnstalleerd.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Spoorwegen Nederland zei:

Na de Clear Cache heb ik nog steeds geen perrons?

Nou dan weet ik het zo kalm aan ook niet meer wat er dan aan de hand is en zul je wat sjef zegt toch eens met RW_Tools aan de slag.

Misschien brengt dat wat meer licht in deze duistere TSC installatie of wat het ook mag wezen.

En hoe je het in vredesnaam voor elkaar krijgt om met RW_Tools ChrisTrains treinen verwijderd te krijgen is mij volkomen duister en voor het eerst las in mijn Rail Simulater, Railworks, Train Simulator en nu TSC looptijd. ?

 

Oja, hoe zit het eigenlijk bij andere NL routes met de perrons?

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Spoorwegen Nederland 

 

Vraagje, Heb je dit bestand wel geinstalleerd?

Assets Noordoost Nederland V5.1.zip

Daar zitten jou missende perrons in volgens mij.

Dat ZIP bestand moet je uitpakken met 7Zip of WinRaR of openen met Windows verkennen en de map Assets copyeren en plakken in de map RailWorks

 

Snap 2023-01-28 at 16.36.38.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy