Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Missende assets Wilbur Graphics


Peter Kleijn

Question

Recommended Posts

  • 0

Alles werkt naar behoren en naar ik vermoed heeft allemaal met leestekens/accenten te doen. Ik ben het dan ook wel eens met @Rubku_NL dat accenten ed vermeden kunnen/moeten worden.
Deze hebben naar mijn mening toch geen enkele toegevoegde waarde voor het spel. (het is maar een mening)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Voor de werking maakt het niets uit of je die éúë tekens wel of niet gebruikt in een naam.

echter, in bepaalde landen gebruiken ze een andere land instelling en dan kunnen bepaalde assets met een aparte leesteken niet zichtbaar zijn in het spel.

ik heb de ø teken een keer gebruikt  voor assets die ik speciaal gemaakt had voor een Deense route.

En elke keer komt er weer een vraag er over omdat TS tools deze als missend rapporteert.

men neemt dan vaak niet even de moeite om in die gemelde map te kijken.

Henk van W. (WG) Heeft ook bij een aantal assets vreemde leestekens gebruikt.

Achteraf is het altijd makkelijk praten en achteraf aanpassen is niet meer mogelijk omdat de assets al gebruikt zijn……

Al doende leert men….

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy