Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Chris Trains materieel niet (meer) geschikt voor TS2018?


Gerwil

Question

Beste mede-simmers, na een nieuwe pc aangeschaft te hebben heb ik ook TS2018 weer geïnstalleerd. Ik had ook nog een aantal ontzettend gave Nederlandse treinen van Chris Trains met licenties die ik dus weer wilde downloaden. Maar tot mijn verbazing staat er nu bij iedere trein "niet geschikt voor TS2012-TS2019". Betekent dit dat al mijn aankopen van pakweg een jaar geleden niet meer bruikbaar zijn? Dat zou ontzettend jammer zijn omdat ik het liefste Nederlandse routes rij. Is hier een oplossing (upgrades ofzo?) voor?

 

Alvast bedankt!
 

Gerard

Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
7 minuten geleden, Gerwil zei:

Dankjewel! Maar ehhh...hoe doe ik dat?

 

Als je ingelogd bent bij Steam, wat je ook al moest bij het installeren van TS,  dan wordt je gelijk ge-update naar TS classic 2022 64bit/32bit

Het is dus vreemd dat je nog TS2018  geïnstalleerd hebt staan.

In Steam kan je zien dat er een update klaar staat .  
Deze  update ook je ook  handmatig kan starten als dat niet automatisch gebeurd.

Ik neem aan dat je een legale versie hebt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy