Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Op welke routes QD?


Gerwil

Question

Goedenavond meesters,

 

Zo langzamerhand begin ik weer thuis te raken in TS. Op iedere route sta ik weer versteld van de moeite en het oog voor detail die de bouwers erin hebben gestopt en ik geniet weer volop, ik heb mijn hobby terug!

 

Maar, en natuurlijk komt er van deze gepensioneerde een maar... Ik ben nog niet genoeg terug thuis om de verschillende scenario's' te rijden, ik ben me nog steeds (eigenlijk opnieuw na alle schitterende updates!) aan het inrijden op de Quick drives. Zijn er Qd's van routes die ik hier niet zo 1,2,3 vind? Bijvoorbeeld van zuid Nederland die ik heel graag zou willen rijden maar dan zonder de scenario aandacht? Dus gewoon de route verkennen? Is er een overzicht van alles Nederlandse routes die (ook) over een QD beschikken, om te verkennen voor een "her-instromer"? Hartstikke bedankt weer!

 

En Sjef, als ik deze topic (weer eens) in de verkeerde categorie heb gezet, sorry...

 

Hartelijke groet en een heel fijne avond allemaal! (En voor wie een nachtdienst gaat rijden, veel plezier!)

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy