Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×

Ik ben net Heintje Davids....


Gerwil

Recommended Posts

Voor de ouderen onder ons: Heintje Davids was een gevierde actrice uit de vorige eeuw, die tig keer afscheid nam en tig keer terugkwam op het podium. Nu kom ik niet terug op het podium maar aan lang (!) wikken en wegen: het bloed kruipt waar het niet gaan kan en daar ben ik weer. Al die dagen gedubd, maar toch, ik kan de bok, de rails, de scenery, de bovenleiding (als die er is 😉 ) niet missen.

 

Maar ik denk dat ik hulp nodig heb om gewoon alles uit Trainsim te kunnen halen. Ik ga nu alles weer installeren (ja, ik heb alles bewaard) maar begin ik dan met Steam? En wordt TSC dan weer automatisch geïnstalleerd op mijn pc?

 

En, Sjef (ja, jij, mentor!) hoe kan ik nu scenario's bouwen zodat ik veel meer plezier kan hebben dan alleen met QD? Ik ben toen, net beter geworden, er zo weer ingedoken zonder me ergens in te verdiepen. Is er een cursus ofzo, scenario bouwen? Ik ga weer beginnen met alles te her-installeren en hoop op tips, trucs en hulp om meer van TSC te maken.

 

En nogmaals: kan ik gewoon via Steam weer TSC installeren? Want van dat gedoe met die bestandjes (FPS, FSP??) krijg ik de hoogte niet. Ik was gewend om alles van een DVD te installeren, dus dit gaat allemaal anders. Ook de routes die ik heb aangekocht? Ik heb nooit wat begrepen van dat systeem met Library, ik kwam er nooit in en kon nooit zien wat ik allemaal in mijn bibliotheek had staan.

 

Kortom, door een valse start toen, heb ik (door mijn eigen schuld, teveel haast om te kunnen rijden) heel veel gemist...

 

Ik hoop op een nieuwe kans waardoor ik veel meer plezier krijg in TSC....

 

Alvast bedankt allemaal!

 

Gerard

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy