Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Where is the disappearing freight car - Carri_H_Pack and scenery object - Renault Kangoo?


Pinocchio

Question

大家好,紧急情况下可以帮我一个忙吗,意大利著名的 Railworks/TrainSimulator 扩展内容或附加资源下载网站:www.amicitreni.org/download/... 已关闭或取消/无效不知何故。 例如,相关机车车辆或风景/风景物体的下载资源页面或链接地址已无法打开或禁用/无效。那么,具体来说,您能够帮助我找到或提供这些铁路工程/火车模拟器程序扩展内容或附加资源的下载页面或链接地址: 货运车附加组件:CARRI H PACK (v1.1) 和风景/风景对象插件:RenoKangoo 等。 目前,CARRI H PACK(v1.1)的重绘版本在相关插件资源下载页面可以找到:CARRI HABBIINS PACK(这需要提前正确安装附加组件主体-CARRI H PACK(v1.1)的必要支持),但它自己安装附加组件-CARRI H PACK(v1).1)无论如何都找不到(或者说下载页面的链接地址已经过期了/其中一个/目前),所以我非常希望大家或者好心人可以在这里帮我一个忙,在此预先感谢您。好吧,我希望在这里得到解答/我希望你能在这里给我留下答复。我在这里期待您的回复/我正在耐心等待您的回复。无论如何,非常感谢您在这里的热情帮助和指导,传递您最美好的祝愿/致辞!再见。祝你运好

 

MOD Sjef61 ;

<Please use Englisch or Dutch>

 

Google translate

Hallo allemaal, kunnen jullie mij een plezier doen in geval van nood, de beroemde Italiaanse Railworks/TrainSimulator extensie of add-on downloadsite: www.amicitreni.org/download/... is om de een of andere reden gesloten of geannuleerd/inactief. Downloadbronpagina's of linkadressen voor gerelateerd rollend materieel of decor-/landschappelijke objecten kunnen bijvoorbeeld niet langer worden geopend of uitgeschakeld/ongeldig zijn. Kunt u mij specifiek helpen bij het vinden of voorzien van downloadpagina's of links naar deze programma-uitbreidingen of add-ons voor Railroad Works/Train Simulator: Freight Wagon Add-ons: CARRI H PACK (v1.1) en Scenery/Scenery Object-plug-ins : RenoKangoo, enz. Momenteel is de opnieuw geschilderde versie van CARRI H PACK (v1.1) te vinden op de relevante downloadpagina voor plug-inbronnen: CARRI HABBIINS PACK (dit vereist vooraf de juiste installatie van de hoofdtekst van de add-on - de noodzakelijke ondersteuning voor CARRI H PACK (v1.1)), maar installeert de add-on zelf - CARRI H PACK (v1). 1) kan het toch niet vinden (of het linkadres van de downloadpagina is verlopen/een van hen/momenteel), dus ik hoop van harte dat iedereen of aardige mensen hier kunnen zijn. Doe me een plezier en bedank bij voorbaat. Welnu, ik hoop hier antwoord te krijgen / ik hoop dat u hier een antwoord voor mij kunt achterlaten. Ik kijk uit naar uw antwoord / ik wacht geduldig op uw antwoord. In ieder geval heel erg bedankt voor je warme hulp en begeleiding hier, en stuur je beste wensen/berichten! tot ziens. succes

Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy