Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Deuren gaan soms voor of achter niet open bij verschillende routes


Gerwil

Question

Noord Oost: complimenten (weer) en een vraag


Mijn route-bestanden bouwen langzaam maar zeker uit, net Noord Oost in QD als test gereden. Ook nu: geweldige route, prachtig aangekleed, mijn complimenten weer! Vooral het draaiorgel wat "Swiebertje" speelt bij aankomst op Zwolle, heerlijk!

 

Eén vraag, maar die geldt eigenlijk voor meerdere routes: op sommige stations openen alleen de voorste- of alleen de achterste deuren, hoewel ik zorgvuldig let op de blauwe ruitborden met de treinlengte. Plus dat ik vaak ook check of het einde van de trein echt wel het perron heeft bereikt. Waar ligt dit aan?

 

 

Edited by Sjef61
Graag vraag duidelijk stellen in kop titel. Aangepast.
Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dit ligt dan aan de markers in de route zelf volgens mij. Ik heb hetzelfde op station Hamburg Hauptbahnhof. Als ik onder de overkapping ga staan met een locomotief of voorste treinstel dan openen de deuren wel, maar als ik dat niet doe dan gaan de deuren niet open.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy