Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Scenario's Noord West Nederland


Gerwil

Question

Nee, geen problemen (nog niet). Ik heb NW Nederland en alles scenario's met hun benodigdheden gedownload. Netjes in aparte mapjes, per scenario met zijn eigen benodigdheden. Ga ze zo installeren, en de vraag: moet ik ergens op letten? Op overlappen van bestanden bvb? Ik ga het stuk voor stuk doen, met de benodigdheden per scenario, en dan testen. Is dat de goede aanpak? En ja, rustig, zonder haasten.

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Voor de duidelijkheid, jullie allemaal die me tips hebben gegeven voor de scenario's: ik wil dit doen om een beetje inzicht te krijgen hoe een scenario eruit ziet, hoe het werk en wat erbij komt kijken. Als voorbereiding voor als ik begin, met jullie tips, ook een scenario proberen te maken, een soort leer-werk-traject.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Overlappen van bestanden snap ik niet helemaal.

Als iets is geïnstalleerd dan moet je dat niet meer opnieuw installeren tenzij je een update installeert van een pakket.

 

zorg eerst dat de route compleet is en controleer dat met TS tools.

Ga dan met de scenario’s aan de gang en controleer die met LocoSwap op missend rijdend materiaal.

Installeer geen oude repaints van CT treinen van derde maar vervang deze door originelen met LocoSwap.

ZIE WIKI voor TS tools en LocoSwap hoe te installeren en gebruiken.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Begonnen met de scenario's van NW Nederland, en wat ben ik teleurgesteld....in mijzelf, dat ik hier niet eerder mee begonnen ben!!

 

Zo schitterend opgebouwd, vorm gegeven met actie en alles! Echt, petje af voor de bouwers! Ik heb er pas 2 gereden maar het werkt verslavend! Geweldig!!

 

Toch nog een vraagje: ik kwam, bij het starten van de eerste scenario's, 2 missende zaken tegen: de Strandsprinter en de ICR(m) Binnenland. Maar die staan nergens bij de benodigdheden, of heb ik toch wat gemist?

 

Maar verder: dit maakt mij echt enthousiast om hiermee ook zelf aan de gang te gaan, en hopelijk zo ver te komen dat ik zelf ook scenario's kan gaan bouwen (kan wel een jaartje duren, schat ik zo....)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
9 uren geleden, Gerwil zei:

de Strandsprinter.

 

Ik weet niet over welk scenario je het hebt met maar betreft dit niet toevallig de SMG repaint van CT of Talbot?

Repaints zijn niet verplicht en je zou met LocoSwap deze kunnen omwisselen voor de originele versie. Moet enigszins voorzichtig zijn met repaints daar oude versie van een repaint op de nieuwste versie van het CT materieel dingen als koersborden kunnen slopen.

 

10 uren geleden, Gerwil zei:

de ICR(m) Binnenland.

 

 Ben niet de expert hier maar klinkt mij als de CT Traxx 186 eventueel in combinatie met DCR BR186 + ICR Repaint Pack v4.1

Link to comment
Share on other sites

  • 0

En nu, echt een vraag overal deze scenario's: per scenario is alles van de lijsten met benodigdheden geïnstalleerd, de RWP's  en de rar bestanden uitgepakt en op de juiste plek gezet maar ik blijf foutmeldingen krijgen over missing consists en/of materieel. Sommige scenario's werken wel nadat ik ze edit, maar dan met een heel (echt heel) trage scenery opbouw en/of missing assets in de scenery.

 

Waar ga ik fout? Ik installeer alles en de ene scenario werkt wel en de andere niet terwijl ik ze allemaal hetzelfde heb geïnstalleerd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy