Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

DRC repaint pack voor de TRAXX 186?


Gerwil

Question

17 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Zoals ik al verwachtte, "die andere club" kun je amper inloggen. 5 of 6 keer dezelfde inlognaam en - code, zo gaat dat al maanden. En als je eindelijk wordt toegelaten, en je download het bestand wat je nodig hebt, krijg je de melding "zorg dat je de hele versie van TRAXX 186 heb geïnstalleerd". Die heb ik al heel lang erop staan, maar het programma controleert niet eens, dus ik vermoed een commercieel addertje onder het gras. Dan maar zonder.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat aankaarten over het inloggen heb ik net gedaan, is een chronisch probleem (bij mij) geworden. En ik heb het met 7-zip uitgepakt (wat ik altijd doe) en als administrator geprobeerd te installeren. Dit s het resultaat.

 

Ergo, als ik dit goed lees moet ik eerst de DCT 186 + ICRmh Repaint installeren voor ik de DCT 186 + ICRmh Repaint kan installeren? Mis ik iets?

 

Naamloos.thumb.jpg.6b86f623a66584368510e074eb91d8e1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 uren geleden, Frison zei:

Ja Petra, vandaar het spreekwoord: Een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden. 🤣

 

Een ander spreekwoord luidt "Je mag zeggen wat je denkt. Maar het hoeft niet natuurlijk.". 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Maar goed, Sjef, ik heb Chris een mailtje gestuurd over de patches. Hij heeft me ze allemaal doorgestuurd en die heb ik geïnstalleerd maar hij gaf me een waarschuwing mee. Op repaints heeft hij geen enkele invloed, dus ook al heb ik zijn patches geïnstalleerd, ik zal , zoals hij zei, moeten wachten op de correcte repaints die de auteurs daarvan (zijn woorden) op zijn patches maken. Begrijpelijk. Maar waar hij ook voor waarschuwde is dat ik goed moet verifiëren dat de repaints die aangeboden worden idd op zijn software/patches aansluiten. Daarbij zijn kanttekening dat sommige repaints worden gelanceerd zonder dat er wordt gekeken of die wel aansluiten bij de laatste patches of versies van CT. Met die waarschuwing in mijn achterhoofd, hoe weet ik dat repaints idd matchen met de laatste versies van CT?

 

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat weet je pas als dit wordt vermeld bij de nieuw aangeboden repaints.

Wij testen die en bij twijfel raadplegen wij zelf Chris voordat wij ze vrijgeven.

Dus wat ik ook al zei, nu geen repaint installeren. TRAXX is geen probleem

Die patches waren niet voor de repaints maar om een paar bugs op te lossen.

De patches kan je ook hier op halen

https://www.christrains.com/helpdesk/knowledgebase.php?category=2

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy