Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

rwp's installeren


thenewviking

Question

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

hoi Sjef,

bedankt voor het antwoord. ik wist niet dat het ook met 7-zip kon, dat maakt het een stuk eenvoudiger.

even voor alle duidelijkheid: kan ik de map met alle submappen eronder rechtstreeks in de railworks folder plaatsen of moeten de submappen in andere mappen onder de railworks folder.

ik heb als test even HK Straten Wegen en Stoepen Pakket V 1_0 gedownload en uitgepakt. de folder heet HK Straten Wegen en Stoepen Pakket V 1_0 en daaronder zit een Assets folder, daaronder een directory Harryveolia, vervolgens een directory materiaal, hierna scenery, daarna HK Klinker Straten en daaronder zit een enorme voorraad bestanden.

sorry dat ik het even vraag maar ik moet zeker weten dat ik het op de juiste plek installeer.

 

hartelijk dank voor de hulp!

Sander

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het wijst vanzelf.

Als je hebt uitgepakt dan zie je mappen Assets en/of content en die mappen zie je ook in je bestaande railworks map.

Dus de uitgepakte mappen, bv Assets, zet je in zijn geheel in die railworks map dus. 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Gewoon uitpakken in een lege map.

De hele map Assets in de map RailWorks plakken.

 

(Dit geldt voor alle uitgepakte RWP bestanden die uitpakken naar Assets of naar content als het een route of scenario betreft)

Routes , Scenario's of Assets staan nooit los in de RailWorks map.

 

image.png

 

image.png

 

Na het plakken zie je dit..

image.png

 

Ofwel.......

image.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy