Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

ZWNL 2d map


**..Traxx..**

Question

Hallo iedereen,

 

Allereerst mijn complimenten aan de makers/beheerders van de site, het ziet er top uit.

Nu mijn vraag; ik wil in de route zwnl Dordrecht-Vlissingen naar de 2D map, maar als ik dat doe ben ik mijn ts ''kwijt'' en moet deze opnieuw opstarten.

Crash report zie bestand. Ik had de graphics aangepast, maar zonder resultaat.

CrashRpt-Log-20200531-190520-{5de1c121-7c35-4c10-a295-226a98ddce6f}.txt

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Hoi,

 

Bekend probleem, athans als je de 2D map probeert te openen met het symbooltje bovenin je scherm. Als ik dat doe crasht (in ieder geval bij NoordOost Nederland) mijn train simulator ook.

Alternatief om toch je 2D kaart te openen kan zijn door op 9 te drukken, waardoor alsnog de 2D kaart zich opent zonder dat TS crasht. 

 

Zou je dit  eens willen proberen?

 

Mvg Rommy

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, rommy136 zei:

Ik heb zelf 16 GB RAM maar zelfs dan treed het wel eens op, maar dat is niet heel gek gezien 32 bits dacht ik gelimiteerd was op 4 GB ram (Dacht ik tenminste)

Klopt. Met 32 bits kan dit euvel voorkomen. Dan loopt het programma uit het geheugen.  Met 64bits en 16G RAM zou dat niet mogen voorkomen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy