Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

TSC op een Microsoft Surface Pro 9?


michaelvandermeer

Question

Beste forumleden,

 

Momenteel gebruik ik TSC op een ruim 5 jaar oude laptop, een Acer Spin 5 SP513-52N-81PE, met een Intel Core i7 processor, 8GB werkgeheugen en een Intel UHD Graphics 620 (kaart?).

In combinatie met een 24" niet-HD scherm, is dit zeker niet de beste opstelling, hoewel het wel werkt, hetzij met af en toe haperingen en een blazende laptop tijdens het spelen.

Het is geen gaming laptop en daar had ik hem destijds ook niet voor gekocht, ik ben nooit een gamer geweest.

 

Vanwege het gemak / draagbaarheid overweeg ik een Microsoft Surface Pro 9. Ook initieel geen gaming laptop, maar vraag mij af of de specificaties wel ruim voldoende zijn om in ieder geval TSC beter te kunnen spelen dan nu, in combinatie met een ook nog nieuw aan te schaffen beter monitor.

 

Ik wil sowieso gaan voor een i7 processor en minimaal 16GB RAM, maar de graphics zijn op elk model hetzelfde: Intel Iris Xe Graphics.

 

Nu vraag ik mij af of deze grafische kaart wél voldoende is om een vloeiend spel te krijgen. Ik kan namelijk niet goed vinden of deze grafische kaart wél voldoende is of niet (ben ook niet thuis in de specificaties).

 

Alvast bedankt voor een antwoord en/of een zet in de goede richting!

 

Michael

Link to comment
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy