Jump to content
  • 0

Installatie TS tools


gelijkstroom

Question

Bij de installatie van TS tools loop ik tegen een lastig probleem op. Op een gegeven moment kan ik kiezen uit "close applications". Als ik dat doe krijg ik: "installatie mislukt, try again". Als ik kies voor "do not close applications", dan wordt TS tools wel geïnstalleerd, maar dan krijg ik een foutmelding met iets als "tab32.... e.d". Ik hoop, dat ik het een beetje duidelijk uitleg. Ik heb er in ieder geval een paar screenshots bij gedaan. Hoop, dat iemand me er mee kan helpen.

Schermopname (3).png

Schermopname (4).png

Schermopname (5).png

Schermopname (8).png

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Je moet je Mailwasher pro uitzetten tijdens de installatie van TS tools. Die zit de installatie in de weg.

 

OCX probleem staat vermeld in mijn wiki

Lees dit hoofdstuk even

https://simtogether.com/tutorials/article/33-hoe-installeer-ik-ts-tools-en-controleer-ik-routes-met-ts-tools/

image.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dankjewel, Sjef, ook voor deze keer. Het kostte best wat moeite en tijd, maar na allerlei gepuzzel ben ik er helemaal uitgekomen, mede dankzij de link met allerlei aanwijzingen, die jij meegestuurd hebt. Nu moet ik nog uitproberen, hoe je locs of ander spoormateriaal kunt verwisselen, maar dat zal wel net zo gaan als bij RW tools. Als er weer wat is, hoop ik weer een beroep op jou te mogen doen. Nogmaals bedankt!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Helaas, helaas, oei, oei, wat nu weer? Alle routes staan in de lijst, maar als ik op tab "Scenario's klik, een route kies en een scenario en dan op "Edit scenario" om een loc te wisselen, dan krijg ik de foutmelding "Error339 component "super picture"missing or invalid". Hoe kan dat nou weer?Schermopname(10).thumb.png.e2155dd16fcb9efb85d0c878c4f42f14.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

TS tools is erg omslachtig om materiaal om te wisselen

gebruik daarvoor deze onderstaande handiger en gebruikersvriendelijke tool

https://simtogether.com/tutorials/article/34-installeren-van-locoswap-en-het-omwisselen-van-rijdend-materieel/

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Herstel! Ik heb gevonden, hoe die foutmelding op te lossen is via registersp.bat in ts-tools. Nu werkt het wel, maar ik moet nog even wennen aan dit nieuwe programma, hoe het werkt. Het ziet er toch iets anders uit dan  RW-tools. Maar voorlopig zijn de problemen weer even opgelost.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy