Jump to content

Question

Ik heb TS tools laten draaien over mijn West Nederland route, ik krijg vervolgens een enorme lijst te zien aan missing files.  Dit terwijl de route voor mijn gevoel maar enkele assets mist, oa perrons bij sommige stations en er ontbreken snelheids-adviezen op de borden langs het spoor ( borden staan er wel).  Ik had dus op slechts een paar missing files gerekend.  

In Tools zouden de missing assets in blauw staan maar ook die zie ik nergens.   

Iemand advies hierover? Dank alvast!

https://simtogether.com/forums/topic/2597-ts-tools-enorme-lijst-missing-assets/

15 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • 0

Heb ik gedaan, maar krijg niet helder wat het probleem is. Het zijn geen AP-files die in de lijst voorkomen. 
Ik kan dus niet duidelijk krijgen welke files nu missen (van dus oa perrondelen) 

• 0

In de lijst komen ook geen AP bestanden, het is een soort zip bestand, voor maar de inhoud van die bestanden worden als missend opgegeven.

Als je de dubbele vermeldingen ook hebt verwijderd zoals aangegeven, welke providers hou de dan over als missend?

Die provider  naam is het eerste woord in die string. B.v.  ….\sjef\Sjefassets\….

• 0

Dan heb je niet de dubbele verwijderd.

image.png

Heb je alle assets wat in de readme staat ook gedownload en geïnstalleerd en afgevinkt?

Dit pakket mis je zo wie zo

https://simtogether.com/files/file/87-christrains-free-scenery-items-for-dtg-train-simulator/

image.png

• 0

Ik heb nu alle dubbele verwijderd. Dan  blijft idd een kortere lijst over maar niks in blauw gehighlight. Dus volgens tools betekent dat dus dat er niks mist?  

Zie nu oa een lange lijst met assets van Munich-Augsburg en een paar van Sjef en nog een aantal anderen. 

Ik heb de hele lijst in de readme gedownload in het begin, ook die van christrains zoals je liet zien, geinstalleerd.  De route is wel prima zo maar er ontbreekt her en der nog wat soms.   

• 0

Dat is de lijst die aangeeft wat je mist. Van dat “ blauw gehighligt” moet je niets aantrekken. 

Munich-Augsburg is payware. Als je die hebt en je ziet de route in je keuze lijst dan is dat waarschijnlijk een AP bestand.

Als je mijn laatst pakket (Sjef/Sjef61) hebt gedownload dan heb je alle assets van mij.

TS tools herkend geen bijzondere tekens zoals ö of ë of œ ed. Dan worden die assets als missend opgegeven en zie je dat de naam niet goed wordt weergegeven.

Welke leveranciers namen mis je nog?

• 0

Ik mis nog van jou Sjef; stenen/plaat stoep en straat , ong 6 bestanden.  van Tankje nog een aantal ; RW Austria  nog vele.  En verder Objecten onderborden ed ( geen naam) Digitale infoborden van versch stations.  En nog meer zaken van stations.  

Erg vreemd want ik heb volgens mij alles wel geinstalleerd wat nodig was.  

Misschien maar eens opnieuw doen, alles bij langs?   

• 0

Ja, dat je mijn assets mist is vreemd als je mijn laatste complete ST pakket hebt gedownload.

Welke 6 mis je dan?

Ik neem aan dat je alle downloads als download nog hebt bewaard.

die kan je vergelijken met de download lijst en dan afvinken.

Het RW austria pakket zou je opnieuw kunnen installeren. Miss heb je die gemist.

• 0