Jump to content
  • 0

Dutch Classics NS1200 rijdt niet

Question

Al een aantal uren aan het proberen de Dutch Classics NS1200 aan het rijden te krijgen. In simple mode schakel ik de stuurstroom in, zet de pantografen omhoog , lossen van de remmen met "L" en shift "L" . Maar daarna gebeurt er niets met het bedienen van de hoofdcontroller "A" 

De loc doet al meer na een herinstallatie van Versie 3, maar nog steeds rijdt hij niet weg. (Voor de herinstallatie gingen de panto's niet eens omhoog)

Ook de Expert versies doen het niet. Wat me wel opvalt is dat in Expert als in Simple mode beide HUD's F4  er hetzelfde uitzien, nl zonder de rij en remhandle.

Weet iemand wat ik over het hoofd zie? Kan iemand zijn 1200 eens proberen?

Opgelost..... Het was toch een setting van TS2020 ?  In de settings: Gameplay>Train Control, deze stond op Simple Mode ipv Expert Mode. Geen van de andere treinen had er last van, ook de Dutch Classics 1100 niet, die ik ook had geprobeerd met TS2020 nog in de Simple mode. Die reed gewoon.....

Overigens was de herinstallatie van de 1200 niet V3 zoals ik hierboven schreef, maar V2.

Vreemd, mijn eigen antwoorden komen in dezelfde post.... Maar probleem is opgelost, kan een slotje op. ?

https://simtogether.com/forums/topic/260-dutch-classics-ns1200-rijdt-niet/

1 answer to this question

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search In
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy