Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Google authenticator nodig om in te loggen


Alola

Recommended Posts

Goedenavond beste leden van Simtogether.com!

 

Ik was aan het inloggen hier op Simtogether en ik kreeg een melding te zien dat er authenticatie benodigd was. Kan iemand mij uitleggen wat hier de bedoeling van is?

 

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

@Sjef61, ik heb me op een laptop uitgelogd en weer ingelogd, maar nog steeds moest ik de Google authenticator gebruiken. Kan het niet zo zijn dat als ik op meerdere apparaten inlog, dat de site daar vraagtekens bij zet?

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

Nee, het is een optie in jou admin panel die automatisch is aangegaan.

Blijkbaar kan ik die wel bij jou uitzetten maar gaat deze dan weer automatisch aan als je opnieuw inlogt.

Dit is denk ik ook een bug.

Het snelste is om die Google authenticatie applicatie te installeren en dan deze website (via die 3D QR code)  daarin te zetten en de optie zelf uit te zetten.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hoi Sjef, ik heb net weer opnieuw uitgelogd en ingelogd, maar de Google Authenticator geeft geen QR code, in plaats daarvan heb ik een optie gekregen om toegang te krijgen via een mailtje.

Link to comment
Share on other sites

Normaal gesproken hoef je maar een keer die Google Authenticator een maal in te stellen en een code in te vullen.

Daarna log je in zonder code.

Maar ik zie dat je die 2fa hebt uitgezet 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Dat blijkt zo te zijn met het mailtje wat ik gekregen heb om toegang tot mijn account te verkrijgen waar ik wel zelf om heb gevraagd. In ieder geval is het opgelost! Dank voor de hulp

Edited by Alola
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik logde toevallig in (yes I'm back!) en had dit probleem ook.

Ondanks dat het eerst niet mogelijk was voor mij om überhaupt 2FA in te stellen..

Dus ik heb vermoeden dat dit probleem wel eens griter kan zijn.

(Immers ingelogd via herstel mail)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy