Jump to content
  • 0

Trein stopt niet bij perron.


yzerenweg

Question

Ik heb wat vreemds,  laat via een senario de Mat 64 green stoppenbij een perron en geef de opdracht de passagiers te laten uitstappen.

En wat denk je de trein komt aan bij het perron,stop heel even opend de deuren en rijd weer verder HOE KAN DIT ?

 

In de bijlage een filmpje van het gebeuren en schreen shot van de scenario.

Ik heb hem om 12.02.36 laten aankomem en om 12.03.11 weer laten vertrekken.

Daar trek hij zich niets van aan en gaat er van door met de deuren open.

Wat heb ik fout gedaan?

 

Gr. Piet (Yzerenweg)

Perron Boxtel 2.jpeg

door rijden met ope deuren.zip

Edited by yzerenweg
Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Volgens mij moet je bij een perron ook niet een "dubbele" opdracht geven.  Je laat de trein eerst bij het perron stoppen op een (zelf gecreëerd?) punt en vervolgens de opdracht passagiers laden/lossen. Echter in jouw screenshot is te zien dat dit 2 verschillende punten zijn, dus ja uiteraard reageert de trein op allebei de opdrachten omdat het ook 2 VERSCHILLENDE opdrachten zijn. Verwijder het stoppunt en laat alleen de opdracht "passagiers laden/lossen" staan en kijk wat dit oplevert. Verder is het een kwestie van gewoon ff spelen met de opdrachten om te zien wat de resultaten zijn. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 4-7-2024 om 10:02, Trains-xp zei:

Wat is eigenlijk de spelerstrein, de Mat 64 Green en zo ja heb je die wel als zodanig aangevinkt, of ...?

Probleem opgelost door een opdracht te verwijderen. Bedankt voor jullie reactie en een fijne dag.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy