Jump to content
  • 0

Geen groen vinkje bij career scenario HvN.


gelijkstroom

Question

Hallo allemaal. Ik heb HvN 2.0 geïnstalleerd en weer met veel genoegen deze prachtige route gereden. Mooie uitbreiding naar Alphen a/d Rijn, veel nieuwe gebouwen, nieuw station Ede-Wageningen, enz., enz. Compliment, trainsXP!! Nu zijn er ook een paar scenario's gewijzigd (rwp.fix), zoals "vervangende IC dienst Utrecht-Nijmegen. Maar als ik alles goed doe, krijg ik geen groen vinkje na afloop. Ook niet bij Amersfoort-EdeWageningen en EdeWageningen - Amersfoort. Dat zijn alle drie career scenario's. Bij de rest van de career lijst krijg ik wel die groene vinkjes. Hoe zou dat komen? En is er iets aan te doen? Ik heb het al met "saven" geprobeerd, maar dat hielp niet. Dus vandaar de vraag.

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ja, die sterren kreeg ik ook bij de 1.8 versie van HvN. Maar ik heb enige tijd geleden alle sterren en vinkjes verwijderd met "reset progress", om weer opnieuw te beginnen, ook in verband met HvN 2.0 en nu krijg ik dus het beeld op onderstaande foto. Alle scenario's zijn goed gereden, maar bij drie scenario's krijg ik dus geen groen vinkje. En de sterren zijn helemaal verdwenen. Is allemaal niet zo'n ramp, maar je wilt gewoon weten, hoe dat nou komt. Zou HvN 2.0 opnieuw installeren helpen?

20240706162519_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zoals gezegd weet ik het niet waarom ik wel en jij niet en bij Amersfoort - EdeWageningen het geval is waar ik een ster heb.

Misschien door een bepaalde rijstijl?, bijv. met optreken/afremmen, of niet goed bij een station staan en een paar dueen niet open kunnen enz. maar dat is gissen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik denk, dat ik het antwoord van dit probleempje heb gevonden. Op een gegeven moment bedacht ik me, om bij instellingen te kijken, of ik daar iets kon vinden. En toen ontdekte ik, dat er geen vinkje stond bij "gameplay" en dan "career scoring". Ik kreeg opeens weer punten na bijv. een station. Eerst bleef ook de teller op 0 staan. Ik moet nog even een volledig scenario rijden, maar ik denk, dat het op deze manier wel goed komt.

20240706210756_1.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ben vanmorgen nog even aan het zoeken geweest, van alles uitgeprobeerd, maar niets helpt. Waarom krijg ik bij 4 career scenario's een ster (goud of zilver) als eindresultaat en bij drie andere scenario's niet? Wel 1000 punten, maar 0 XP gained? Hoe kan dat toch? Wat zit er in mijn systeem niet goed? Wie heeft een zinnig idee?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 uren geleden, gelijkstroom zei:

Ben vanmorgen nog even aan het zoeken geweest, van alles uitgeprobeerd, maar niets helpt. Waarom krijg ik bij 4 career scenario's een ster (goud of zilver) als eindresultaat en bij drie andere scenario's niet? Wel 1000 punten, maar 0 XP gained? Hoe kan dat toch? Wat zit er in mijn systeem niet goed? Wie heeft een zinnig idee?

Ik heb de scenario's net verwijderd en ook weer een reset progress gedaan. Daarna HvN 2.0 weer geïnstalleerd, zodat de career scenario's weer tevoorschijn kwamen. Daarna de route weer gereden (Ede-Wageningen-Amersfoort), maar ook dat helpt niet. Wie weet waarom TrainsXP een ster krijgt bij dat scenario en ik niet, terwijl ik wel 1000 punten heb (maar nog steeds de mededeling 0 XP gained). Ik vind het zo vreemd, begrijp er echt niks van. Heeft iemand misschien een idee, want ik weet het niet meer?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Niemand schijnt een oplossing te weten en ik heb na allerlei probeersels ook geen idee, waarom dit zo is, dus ik heb van de drie genoemde career scenario's m.b.v. TS tools drie standaard scenario's gemaakt en dan krijg ik in ieder geval een groen vinkje als teken, dat het scenario met goed gevolg gereden is. Mocht iemand toch nog een idee hebben, dan hoor ik dat graag.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou gelijkstroom heb zojuist Ede Wageningen - Amersfoort gereden gezien een eerder plaatje (5 juli) daar bij mij geen Ster bijstond.

Maar nu wel ..., en zoals eerder gezegd heb ik ook geen idee waaron ik wel en jij niet.

 

finalegelestter.jpg.8ce88af4e433ee8388c5c16bbcdebeb0.jpg

 

Mja wat maakt het eigelijk verder ook uit, je wint er iig niet de 100.000 € mee. 😂

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy