Jump to content
Het is ChrisTrains Christmas sale. 50% korting op alles van ChrisTrains! I It’s ChrisTrains Christmas sale. 50% off everything from ChrisTrains! ×

Recommended Posts

Goedemiddag beste leden van Simtogether.com!

Dit keer besloot ik even een nieuw topic aan te maken, want ik ga weer een serie scenario's aankondigen. Dit keer gaat het over de intercity Schiphol-Heerlen oftwel voor kenners de 3500 serie in de dienstregeling van 2012. Ja, ik weet dat deze doorreed naar Maastricht en niet naar Heerlen, maar ik ga het zo doen dat in deel 4 de speler de trein moet splitsen omdat 1 treinstel op Maastricht blijft en het andere doorgaat naar Heerlen.

Deze serie zal uit 4 delen bestaan. Het eerste deel is inmiddels geüpload en staat in de goedkeuringswachtrij. Het is de bedoeling dat de speler zijn/haar trein vanaf Hoofddorp opstel naar Schiphol brengt en koppelt aan een ander treinstel. De speler zal dan ook nog onderweg een stop moeten maken op Hoofddorp.

https://simtogether.com/forums/topic/2749-intercity-schiphol-heerlen-20112012/

Update: deel 1 is goedgekeurd. Dank aan het downloadteam voor het goedkeuren van het scenario! Dit scenario zal worden opgenomen in mijn scenariolijst.

Edited by Alola
  • Thanks 1