Jump to content

Recommended Posts

Goedemiddag beste leden van Simtogether.com!

Dit keer besloot ik even een nieuw topic aan te maken, want ik ga weer een serie scenario's aankondigen. Dit keer gaat het over de intercity Schiphol-Heerlen oftwel voor kenners de 3500 serie in de dienstregeling van 2012. Ja, ik weet dat deze doorreed naar Maastricht en niet naar Heerlen, maar ik ga het zo doen dat in deel 5 de speler de trein moet splitsen omdat 1 treinstel op Maastricht blijft en het andere doorgaat naar Heerlen.

Deze serie zal uit  delen bestaan. Het eerste deel is inmiddels geüpload en staat in de goedkeuringswachtrij. Het is de bedoeling dat de speler zijn/haar trein vanaf Hoofddorp opstel naar Schiphol brengt en koppelt aan een ander treinstel. De speler zal dan ook nog onderweg een stop moeten maken op Hoofddorp.

Edited by Alola
https://simtogether.com/forums/topic/2749-intercity-schiphol-heerlen-20112012/

Update: deel 1 is goedgekeurd. Dank aan het downloadteam voor het goedkeuren van het scenario! Dit scenario zal worden opgenomen in mijn scenariolijst.

Edited by Alola
  • Thanks 1

Update: deel 2 is goedgekeurd! Dank aan het goedkeuren van het scenario! Ondertussen ben ik bezig met deel 3 voor 't Zuiden van Nederland, waarin de speler van Utrecht Centraal naar Eindhoven rijdt. Dat scenario is voor 90% af en bijna klaar om getest te worden.

Update: Nadat de AI naar mijn mening niet goed was ingesteld, heb ik het scenario even bewerkt. Het kan zijn dat ik er pas maandag weer aan kan werken, omdat ik 3 dagen naar Frankrijk ga.

Edited by Alola
  • Like 1

Update: Deel 3 is getest en ik heb hem volledig uitgereden. Ik ga het scenario nu uploaden naar Simtogether.

Edit: scenario is geüpload en staat in de goedkeuringswachtrij.

Edited by Alola

Update: deel 4 is getest en uitgereden, maar ik heb het scenario toch moeten wijzigen. Op Maastricht was het oorspronkelijk de bedoeling om de spelerstrein te splitsen, maar elke keer wanneer ik dat deed kwam ik in het treinstel terecht wat ik moest achterlaten. Ik heb deel 4 dus laten eindigen op Maastricht en ga een deel 5 maken om toch de reis naar Heerlen voort te kunnen zetten.

Edit: deel 4 is geüpload naar Simtogether en staat in de goedkeuringswachtrij.

Edited by Alola
16 uren geleden, Alola zei:

Edit: deel 4 is geüpload naar Simtogether en staat in de goedkeuringswachtrij.

Goedgekeurd

• Thanks 1

Update: deel 5 is geüpload naar Simtogether en staat in de goedkeuringswachtrij. Ik ben van plan om na 3 januari een versie van deel 1 te maken voor Randstad West, vanwege dat daar ook het traject vanaf Schiphol Airport naar Amsterdam Zuid ligt.

1 uur terug, Alola zei:

Update: deel 5 is geüpload naar Simtogether en staat in de goedkeuringswachtrij. Ik ben van plan om na 3 januari een versie van deel 1 te maken voor Randstad West, vanwege dat daar ook het traject vanaf Schiphol Airport naar Amsterdam Zuid ligt.

Staat online

Update: deel 1 is geüpdate en heet vanaf nu [Alola] Intercity Schiphol-Heerlen deel 1 versie HSL Zuid (2011/2012), omdat ik bezig ben met een deel 1 voor Randstad West.

Update: deel 1 voor Randstad West is af, maar ik zie dat de laatste versie van de route hier op Simtogether "De Oude lijn versie 1.1" is. De actuele versie is Randstad West versie 1.5

Zou daar een categorie voor aangemaakt kunnen worden?

Alvast bedankt!

13 minutes ago, Alola said:

Update: deel 1 voor Randstad West is af, maar ik zie dat de laatste versie van de route hier op Simtogether "De Oude lijn versie 1.1" is. De actuele versie is Randstad West versie 1.5

Zou daar een categorie voor aangemaakt kunnen worden?

Alvast bedankt!

Wij hebben die Randstad route niet maar we zijn nog aan het kijken of we die kunnen hosten.

We zullen alvast de route pagina aanmaken

EDIT;

https://simtogether.com/files/category/1134-randstad-west/

• Like 1

Update: Ik heb deel 5 geüpdate met een koppelinstructie over hoe je het beste de trein kan splitsen. Ik ga ook deel 1 uploaden voor Randstad West, die op Dutchsims te downloaden is.

4 minuten geleden, Alola zei:

deel 1 uploaden voor Randstad West, die op Dutchsims te downloaden is.

en nu ook hier

• Like 1

Dank voor de informatie Sjef! Ik bedoelde met die zin dat het scenario op Dutchsims beschikbaar is en ik hem ook nog naar Simtogether ga uploaden 😅.

• Haha 1

Eindelijk een prachtige lange route te rijden in 5 scenario's! Amsterdam-Heerlen, een route die ik al heel lang had willen rijden, nu in 5 behapbare mooie scenario's geknipt, precies wat ik wilde. Hartstikke bedankt, Alola!

Edited by Sjef61
Mod Sjef61; Topics samen gevoegd
  • Thanks 1
Posted (edited)

Dank je wel voor je mooie berichtje Gerwil! De steun van jou en veel anderen hier hebben mijn moraal een flinke boost gegeven. Je kunt mijn topic Intercity Schiphol-Heerlen volgen en ook mijn scenariolijst volgen, omdat ik daar ontwikkelingen van mijn scenario's plaats. Voor scenario's die bestaan uit meerdere delen maak ik wel een nieuw topic aan om ervoor te zorgen dat mensen het overzicht houden.

Nogmaals bedankt voor je mooie berichtje en compliment!

Edited by Alola