Ik heb echter wel degelijk de AM75 V1.4 van Pierre geïnstalleerd. As ik via QuickDrive ga kan ik deze trein zelfs kiezen, en er effectief mee rijden (in QuickDrive kan ik wel niks van Antwerpen kiezen maar is misschien normaal? Maar op andere routes kan ik probleemloos met die trein rijden)
Ook als ik in de editor ga kan ik AM75 rijtuigen selecteren, en ik zie ze ook gewoon correct op het scherm verschijnen (zowel A, B, C als D met exact de namen zoals hierboven).
Heb ook eens clear cache gepoogd. Maar zonder succes.
Question
Yarno2005 0
Hopelijk is dit de juiste plek om mijn vraag te stellen.
Ik heb Antwerpen - Gent (Public Beta) geïnstalleerd, inclusief alle benodigdheden.
Als ik dit echter wil starten via de "Standard" tab in train simulator classic krijg ik volgende foutmeldingen.
Consist Builder - Can't load rail vehicle - SNCB_AM75D_NL_PG
Consist Builder - Can't load rail vehicle - SNCB_AM75C_NL_PG
Consist Builder - Can't load rail vehicle - SNCB_AM75B_NL_PG
Consist Builder - Can't load rail vehicle - SNCB_AM75A_NL_PG
Ik heb echter wel degelijk de AM75 V1.4 van Pierre geïnstalleerd. As ik via QuickDrive ga kan ik deze trein zelfs kiezen, en er effectief mee rijden (in QuickDrive kan ik wel niks van Antwerpen kiezen maar is misschien normaal? Maar op andere routes kan ik probleemloos met die trein rijden)
Ook als ik in de editor ga kan ik AM75 rijtuigen selecteren, en ik zie ze ook gewoon correct op het scherm verschijnen (zowel A, B, C als D met exact de namen zoals hierboven).
Heb ook eens clear cache gepoogd. Maar zonder succes.
Iemand een idee wat ik ontbreek of fout doe?
https://simtogether.com/forums/topic/2750-antwerpen-gent-scenario-geeft-foutmeldingen-ivm-am75/Share on other sites
12 answers to this question
Recommended Posts