Jump to content
  • 0

hulp nodig om mijn trein simulator draaient te krijgen

Question

Beste ,

Graag zou ik het fijn vinden als iemand tijd voor mij heb om mijn trein simulator draaient te krijgen, ik heb de noordwest nederland route genomen , en alle payware die nodig is gekocht , maar gaat nog steeds wat mis bij het opstarten van het spel. aangezien dat ik daarvan  niet echt het verstand van heb , vraag ik om hulp zodat ik en  mijn zoon de trein simulator kan bespelen en , plezier er aan te hebben. 

alvast bedankt  !
Groet

Quintus.

Recommended Posts

• 0

Bij het eerste bericht moet je het missende resultaat even opslaan (save) na op verwijder duplicaten te hebben geklikt.

En dat bestandje upload en plaats je ff in een bericht.

Het tweede bericht, jazeker moet er wat met de assets map gedaan worden, die moet naar F:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\Railworks\

Edited by Trains-xp
  • 0

geen probleem,

wat bedoel je met deze zin 

Bij het eerste bericht moet je het missende resultaat even opslaan (save) na op verwijder duplicaten te hebben geklikt.

En dat bestandje upload en plaats je ff in een bericht.  Ik heb hier nog geen weet van  😉

• 0
  • 0

Ja Sjef voor een beginneling valt het allemaal niet mee, maar als men het gegeven er niet bij raadpleegd vallen we in herhaling.

Mja aldoede word men wijzer. 😆

• 0

Ja, das een goeie ...

Dus herhalen, zie knipsel punt 1 en 2, Save als .txt en kijk waar het opgeslagen word.

Kies bestanden onder in je bericht en/of sleep het erin.

controle.thumb.jpg.2813c91ba56030fcfd1c0cf5c08ca194.jpg

Edited by Trains-xp
  • Like 1
  • 0

Voor de sporen die je mist is iig dit nodig: https://www.christrains.com/en/ts_scenery.html

Zoek aldaar naar NS TrackPack wat overigens ook in de gegeven handleiding staat!

Zo mis je meer wat in de handleiding staat vermeld .....

Edited by Trains-xp
  • 0
46 minuten geleden, Quintus zei:

Ik heb ze geïnstalleerd maar Ik kan nog steeds noordwest  niet berijden blijf serario failed zien 

Plaatje graag van wat je ziet. Hier kunnen we niets mee. 

Is je route nu wel compleet? 

Heb je LocoSwap gebruikt om je scenario’s te controleren op missend rijdend materiaal?

• 0

De beste wensen voor het nieuwejaar, 
ik snap dat je hier niks mee kan , het was alleen een aankondiging , moest naar me werk . maar ik zal loco swap even raadplegen 

• 0

Aha, geen probleem hoor. 
Mijn tip is om bij elk scenario die je wil rijden even LocoSwap te gebruiken.

Dat doe ik ook altijd

• 0
1 minuut geleden, Quintus zei:

waar plaats ik de rwp bestanden in ?

Lees deze handige tutorial eens door

https://simtogether.com/tutorials/article/14-nl-hoe-installeer-ik-hsl-amsterdam-rotterdam-antwerpen-30/

Hier worden alle handelingen uitgelegd.

• 0

Heb gelezen ,maar snap er niks van srry  ik ben er niet zo in thuis  

Heb treinstel gedownload dat is alleen een rwp bestandje maar weet niet in welke map ? Locoswap in gezien daar zie ik in de map noordwest nl nog rode puntjes staan tussen de groene puntjes neem aan wat rood is moet ik nog hebben

• 0

RWP installeer je met Utilities die het bestand uitpakt en gelijk goed zet in je TrainSim map.

rode puntjes betekend  inderdaad dat je dat rijdend materiaal nog mist.

TIP; Als je alle scenario’s compleet wil hebben wat rijdend materieel betreft kunnen de kosten oplopen.

Kijk eerst eens welke scenario’s je nu compleet hebt.

Maar wat snap je dan nog niet?

Meeste handelingen heb je al gedaan en het wordt in de wiki stap voor stap uitgelegd hoe je dingen moet installeren.

En had je al gecontroleerd dat je  maar een TrainSim installatie hebt?

• 0

Hallo Sjef,

Denk door mij dyslectie dat ik het niet snap of begrijp gelijk, dus zal overkomen als dom , maar dat ben ik zeker niet , bij mij heeft het tijd nodig om het te gaan begrijpen dus ik lees het niet 1x maar meerdere keren , en ook nog wel stapgewijs zeg maar, dus dan doen ik er langer over als  een ander .  

ik heb de classic gekocht .

• 0

Wij zijn er voor iedereen en dom kom je zeker niet over.

Neem gerust de tijd en stel gerust je vragen als het toch nog niet duidelijk is.

• 0

De genoemde rwp bestandje heb ik geen weet van hoe ik die plaats. krijg ook nog steeds senario fail.
dit prog. begrijp ik niet waar ik die vandaan kan halen  heb wel de ts tools , maar die heb ik ook nog niet echt door hoe het werk .

• 0

RWP bestanden installeer je met Utilities.exe

image.png

Onderaan deze wiki staat precies hoe je RWP bestanden moet installeren

https://simtogether.com/tutorials/article/14-nl-hoe-installeer-ik-hsl-amsterdam-rotterdam-antwerpen-30/

Een RWP is een soort RAR bestand met daar in alle bestanden er in gecomprimeerd 

Scenario Fail, dat zijn steeds berichtenndatbje iets van rijdend materiaal mist?

• 0

dit programma kun je het rwp bestandje opzoeken die je gedownload heb en dan zo uitpakken, en die plaatst het waar het in moet ?

Eigenlijk om het spel goed draaiend te krijgen , moet je alles gekocht hebben alle freeware hebben enz enz ,  dan koop ik iets waar ik  nooit meer rij zeg maar. 
Ik hoop àlles goed te krijgen , want ik doe dit meer voor mijn zoon die een beperking heeft, en erg gek van treinen is, we zijn een bij het museum geweest waar allee mooie treinen staan , en daar was iemand die heb vertelde om train simulator classic te kopen , we hebben afgewacht dat hij in de aanbieding was bij steam. en hebben hem nu reeds gekocht , nu moet ik hem steeds teleur stellen dat  het nog niet lekker loop de nl routes, de quick routes eg maar die doen het wel maar dat is meer buitenland , noordwest heeft nog veel glits erin zitten , en hebben nog veel sernatio fouten. ik zeg wel lees wel alles maar omdat ik er nooit mee gewerkt heb moet ik het nog gaan begrijpen hoe het werk. maar wil graag voor mijn zoon dat het werkt en dat ik hem met plezier en een glimlach met zjin trein kan rijden .

• 0
4 minuten geleden, Quintus zei:

dit programma kun je het rwp bestandje opzoeken die je gedownload heb en dan zo uitpakken, en die plaatst het waar het in moet ?

image.png