Jump to content
  • 0

Marker has missing ribbon (Achterhoek- twentelijn v5.1)

Question

Goedemiddag.

ik wil een scenario spelen op Achterhoek- twentelijn v5.1. Maar als ik hem opstart staat er marker has missing ribbons. Wat kan ik hieraan doen?

groetjes Juul!

IMG_4252.jpeg

19 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Hmm, dat is uiterst vreemd dat bij het plaatsen van een sound marker een scenario probleem oplost.

Afijn, deze fout krijg je altijd als er sprake is van een rollend start scenario en er iets in het af te leggen traject is gewijzigd en hiermee de juiste lijnen kwijt is.

Als dit het geval is dan is de makkelijkste weg om StartingSave.bin en StartingSave.bin.MD5 uit het betreffende scenario te verwijderen, of anders een nieuwe maken.

• 0
16 uren geleden, Trains-xp zei:

Hmm, dat is uiterst vreemd dat bij het plaatsen van een sound marker een scenario probleem oplost.

Afijn, deze fout krijg je altijd als er sprake is van een rollend start scenario en er iets in het af te leggen traject is gewijzigd en hiermee de juiste lijnen kwijt is.

Als dit het geval is dan is de makkelijkste weg om StartingSave.bin en StartingSave.bin.MD5 uit het betreffende scenario te verwijderen, of anders een nieuwe maken.

Sorry ik ben een beginner… Ik snap niet echt wat Startingsave.bin.MD5 is. 

groetjes Juul!

• 0

Hoort dat scenario wel bij deze route versie?

Kan ook zijn dat je nog iets vergeten bent te installeren van de route.

• 0
58 minuten geleden, Sjef61 zei:

Hoort dat scenario wel bij deze route versie?

Kan ook zijn dat je nog iets vergeten bent te installeren van de route.

Dat is inderdaad wel een goeie. Ik heb de scenarios zelf niet gedownload, ze zaten al in de route zelf.

• 0

Sorry nog één ding… Ik wil graag de GTW repaint downloaden maar hij zegt dat ik de ct GTW niet heb terwijl ik die wel heb🤔 weet iemand misschien waarom?

IMG_4268.jpg

• 0
4 uren geleden, Juuldepuul zei:

Sorry ik ben een beginner… Ik snap niet echt wat Startingsave.bin.MD5 is.

Nou een Startingsave.bin bestand wil zeggen als men een scenario start de spelerstrein met de ingevoerde gegevens opstart met bijv. op snelheid, lichten- en ATB aan, de bestemming enz.

Wijzigt met later iets aan het spoor of marker dat klopt het ingevoerde niet meer met resultaat genoemde error.

Verwijder je dan deze bestanden uit het scenario start de trein gewoon uit stilstand en ben je dus de error kwijt.

Oja, het Startingsave.bin.MD5 bestand word autom. aangemaakt als men met Ctrl + F2 opslaat en de 2 genoemde bestanden krijgt.

• 0

Wat Sjef dus aangeeft met die rode balk, dat moet verwijzen naar jou ...\Railworks\ map waar dit geïnstalleerd staat.

Het is niet altijd vanzelfsprekend dat dit goed staat aangegeven, ofwel dan moet je dat zelf invoeren.

Edit/

Laat anders eens een plaatje zien zonder op installeren te klikken, ofwel wat geeft die dan aan?

Edited by Trains-xp
  • 0

Juist ja dat kan kloppen, maar is dit ook daadwerkelijk jou installatie pad waar de originele GTW van Christrains staat?

Kort gezegd, als dit het juiste pad is moet de GTW  geïnstalleerd staan in het pad wat het plaatje laat zien.

Dus ...\RailWorks\Assets\ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\Stadler GTW en ...\RailWorks\Assets\ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\DMUs\Stadler GTW, zo niet dan zit daar iets fout mee.

• 0

We geven niet op….
Die installatie map wat wordt aangegeven door de installer is het juiste?

En staat de GTW daar wat Trains-xp aangaf?

Kan je de gekochte GTW wel kiezen ?