Jump to content
  • 0

Probleem bij installatie NS ICNG en NS SNG van ChrisTrains

Question

Hallo allemaal 

Ik  denk dat heb klein probleem . Hoe kan ik deze probleem omschrijven , nauw zo : 1 trein welke heb ik geïnstalleerd was  NS SLT  van CHrisTrains en bij Installatie krijg  deze vraag: NS SLT instaleren in: D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks . Daar heb ik  klik op doorgaan waar  komt deze train in map Assets - ChrisTrains - RailSimulator  en dan komt in deze map nog twee mappen en dat zijn PreLoad  waar kan zie de bin. bestanden van die NS SLT en Map RailVehicles waar is volgende mapje EMUs  en daar is NS SLT. Dus dacht dat is goed want als start spel zie ik die SLT in spel en kan ook mee rijden.

Maar toen wil ik op zelfde manier instaleren die NS ICNG en NS SNG krijg ik nieuwe   lossen  mappen  van NS ICNG en NS SNG waar in ziet  zelfde mappen als in map RailSimulator  ; PreLoad en RailVehicles . Dacht ik ,ok zou goed zijn dus heb ik spel opstarten en toen zie deze twee trainen niet . 

Dus mijn vraag is waar heb ik fout gedaan ? Ik heb ook proberen die twee mappen uit van NS ICNG en NS SNG (PreLoad en RailVehicles)  kopiëren in map RailSimulator met hoop dat werk. Maar helaas niet .

Daarom vraag ik kan mijn er iemand uitleggen hoe kan deze twee trainen goed instaleren dat kan ik deze gebruiken in spel .

Dan je wel  voor alle rads en tips .

Jirka alias Hollandan11 

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Je moet bij het installeren van  de CT treinen controleren of daar het juiste installatie locatie staat aangegeven.

Dat is dus bij jou blijkbaar;

D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks 

Want de SLT is daar geïnstalleerd en werkt.

Als het installatie programma van de ICNG en/of SNG iets anders aangeeft dan bovenstaande map dan  moet je even de bovenstaande locatie map  selecteren.

• 0

Ja, als het aangegeven pad goed is wat je aangeeft staat het goed en hoeft er niets verplaatst te worden, zie knipsel:

Christrains.jpg.481d0b6befcb3d2c099e78b9f9afe472.jpg

Tevens kan ik je aanraden als beginneling wat wij allemaal zijn geweest om via DR. Google wat tutorials c.q. handleidingen op te zoeken over de werking van het een en ander.

Want als er treinen geïnstalleerd worden kan men niet zo 1 2 3 rijden op de Quick Drive na, maar dan moet in veel gevallen de cache wel opgeschoond zijn van z.g. blueprints anders zie je ze sowieso niet.