Jump to content
  • 0

Objecten invoegen om te gebruiken in Build

Question

Beste mede Simmers, ik ben bezig met wat vingeroefeningen (ben een groentje) om in Built, een route terug te plaatsen in de tijd. Nu bevat de lijst van objecten in Built niet wat ik zoek. Dus mijn vragen: waar vind ik objecten, zoals bvb stationsgebouwen uit een bepaald tijdvak (ic 60'er jaren) op internet (die ik dus kan installeren voor TSC)? En als ik die gevonden heb, hoe en waar moet ik die installeren zodat TSC ze ook laat zien in de lijst met objecten bij Built en ik ze ook daadwerkelijk kan plaatsen in mijn te bouwen "update" van de route? Zijn er dus sites waarop ik die objecten kan zoeken en kan installeren, en hoe en waar (liefst gratis, ik blijf een Hollander). Hartstikke bedabkt voor jullie tips alvast!

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Er zitten enkele wat ondere stations in de pakketten van Frison, maar weet je al hoe te activeren zodat ze in de lijst verschijnen om te kunnen plaatsen?

Edit/

Hier heb je zeker al een kijkje genomen:

Edited by Trains-xp