Jump to content

Recommended Posts

Goedenavond beste leden van Simtogether.com!

Ik ben weer bezig met een serie scenario's, dit keer van Amsterdam Centraal naar Vlissingen. Deel 1 is net geüpload en gaat van de Watergraafsmeer naar Rotterdam Centraal. In deel 2 rijdt de speler van Rotterdam Centraal naar Breda over de HSL. Oorspronkelijk was het de bedoeling om in deel 1 van de Watergraafsmeer in één keer door te rijden naar Breda, maar TS protesteerde en ik was dus genoodzaakt om de route in 3 in plaats van 2 delen te knippen. Deel 3 gaat dan van Breda naar Vlissingen.

Daarnaast merkte ik een verandering bij het uploaden van het scenario op. Vroeger moest je bij een download altijd de Engelstalige en Nederlandstalige beschrijving invoeren, maar dit keer hoefde ik alleen maar de Engelstalige beschrijving in te voeren. Ik ben dus best nieuwsgierig wat er veranderd is in het upload proces😉.

Edited by Alola
https://simtogether.com/forums/topic/2785-intercity-amsterdam-vlissingen/

@Alola
Het probleem is bekend. Een aantal verplichte velden zijn in eens niet meer zichtbaar.

We zijn er mee bezig te onderzoeken hoe dit op te lossen.

• Thanks 1

Update: Ik heb even het scenario geüpdate. Ik kreeg van @Gerwil te horen dat TS een Out of Memory gaf bij nadering van Amsterdam CS. Ik heb daarop wat AI verwijderd wat daar stond en toen werkte het wel. Dank aan @Gerwil voor het doorgeven!

Update: Het scenario en de update zijn goedgekeurd en hier te downloaden: 

Dank aan het downloadteam voor het goedkeuren van het scenario!