Jump to content

Question

Beste railfans

Ik probeerde vandaag de Eurobahn flirt repaint te installeren maar het lukt me maar niet ik heb al die .geo files in de correcte folder gekopiert en het rwp bestand gedownload maar beide wagons met cabines kunnen niet laden ook doet het destination bord op het midden van de trein raar heeft iemand een idee wat ik fout doe. alle hulp is zeer welkom

https://simtogether.com/forums/topic/2810-eurobahn-flirt-3-install/

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Heb de Eurobahn eens geprobeerd of het werkt en kan niets anders zeggen dat mijn eerste indruk goed is.

Ofwel er is niets mis mee mits je natuurlijk alle GEO... bestanden uit de goede map hebt gekopieerd en juiste map hebt geplakt!

Kortom ga er eens recht voor zitten en kijk alles nog eens goed na of het op de juiste manier is uitgevoerd met de GEO's.

eurobahn.thumb.jpg.b421d0ecdb536cd2a6d15fd0249fe771.jpg

• 0

Ik heb even alle geo bestanden verwijderd en vervolgens weer op de zelfde manier weer terug gedaan en daar was ie hoor geen flouw idee waarom hij eerst niet werkte maar dat maakt niet zo veel uit dank u wel voor uw hulp

• Like 1