Jump to content
  • 0

Grond muur voor tunnel

Question

Goedemorgen, bij het inrijden van deze tunnel is er een hele boel grond die de ingang van de tunnel blokkeert.
Nu komt het waarschijnlijk omdat ik assets mis alleen ik heb nu voor de tweede keer alles gecheckt maar kan nog steeds de missende assets niet vinden, ik zal wel niet goed gekeken hebben, en alle payware heb ik dus daar zal het ongetwijfeld niet aan liggen.

Schermafbeelding 2025-05-18 070046.png

Schermafbeelding 2025-05-18 070101.png

https://simtogether.com/forums/topic/2831-grond-muur-voor-tunnel/

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0

De route erbij vermelden is een must wat anders raden blijft, maar gezien het eerste plaatje staat er 's-Hertogenbosch waar de trein naar op weg is.

Dus zou  't Zuiden van Nederland de route kunnen zijn. 🤔

• 0

Oké, daar zijn deze 2 gebruikt en iig 1 ervan, of beide, mis je dus:

RSC\HamburgHannover\Environment\Decals\Tunnel_Decal.bin

RWAustria\Austria\Environment\Terrain_Textures\Decals\Tunnel blueprint000.bin

Met deze gegevens kun je eens kijken in de Assets map welke missend is als je het pad volgt.

• 0

Eerste mis ik volgensmij niet, maar in het eerste pad wat je benoemd komt ik niet verder dan \HamburgHannover\.
Ik ga er vanuit dat dat de payware is en die is ook geïnstalleerd.

De tweede is geloof ik de 'RWAustria Startset ohne DEM Gelände', die mis ik wel, alleen op het moment is hen site gesloten wegens een update.
Zal dat dan even geduldig moeten afwachten.

• 0

Je kunt eventueel ook .rwp bestanden openen via bijvoorbeeld 7zip zodat de Assets map over blijft en die dan vervolgens in de ...\Railworks map uitpakken als je Kopiëren naar kiest.

instalrwp.jpg.005199bf805ae4a89159d5c4170251b6.jpg

Edited by Trains-xp