Jump to content
Nieuw ChrisTrains Product nu beschikbaar: ChrisTrains Zes and Zces wagons I New ChrisTrains Product now available: ChrisTrains Zes and Zces wagons ×

Question

Goedemorgen, bij het inrijden van deze tunnel is er een hele boel grond die de ingang van de tunnel blokkeert.
Nu komt het waarschijnlijk omdat ik assets mis alleen ik heb nu voor de tweede keer alles gecheckt maar kan nog steeds de missende assets niet vinden, ik zal wel niet goed gekeken hebben, en alle payware heb ik dus daar zal het ongetwijfeld niet aan liggen.

Schermafbeelding 2025-05-18 070046.png

Schermafbeelding 2025-05-18 070101.png

https://simtogether.com/forums/topic/2831-grond-muur-voor-tunnel/

19 answers to this question

Recommended Posts

• 0

De route erbij vermelden is een must wat anders raden blijft, maar gezien het eerste plaatje staat er 's-Hertogenbosch waar de trein naar op weg is.

Dus zou  't Zuiden van Nederland de route kunnen zijn. 🤔

• 0

Oké, daar zijn deze 2 gebruikt en iig 1 ervan, of beide, mis je dus:

RSC\HamburgHannover\Environment\Decals\Tunnel_Decal.bin

RWAustria\Austria\Environment\Terrain_Textures\Decals\Tunnel blueprint000.bin

Met deze gegevens kun je eens kijken in de Assets map welke missend is als je het pad volgt.

• 0

Eerste mis ik volgensmij niet, maar in het eerste pad wat je benoemd komt ik niet verder dan \HamburgHannover\.
Ik ga er vanuit dat dat de payware is en die is ook geïnstalleerd.

De tweede is geloof ik de 'RWAustria Startset ohne DEM Gelände', die mis ik wel, alleen op het moment is hen site gesloten wegens een update.
Zal dat dan even geduldig moeten afwachten.

• 0
Posted (edited)

Je kunt eventueel ook .rwp bestanden openen via bijvoorbeeld 7zip zodat de Assets map over blijft en die dan vervolgens in de ...\Railworks map uitpakken als je Kopiëren naar kiest.

instalrwp.jpg.005199bf805ae4a89159d5c4170251b6.jpg

Edited by Trains-xp
  • 0

Goedemorgen, het pad wat je mij had gegeven ben ik nog even afgegaan.
Maar zowel bij RSC en RWAustria kom ik niet verder dan \Environment\, waarschijnlijk heb ik het dus niet op de juiste manier geïnstalleerd. (Of mis ik gewoon nog steeds beide).
Sterker nog, er missen nu grondplaten rondom de route. Dit was voorheen niet zo, dus hoogstwaarschijnlijk is er iets mis gegaan met het installeren. 
Ik zou mij zo niet iets anders kunnen bedenken wat dit heeft kunnen veroorzaken. 

Schermafbeelding 2025-05-24 044652.png

• 0

Nja dan is er vast iets niet goed gegaan en staat het uitgepakte bestand misschien op een verkeerde plaats.

Dan zul je moeten zoeken of er een RWAustria map te vinden is waar het niet hoort te staan.

En bij de betreffende RSC map moet je dubbelklikken op het zogeheten .ap bestand wat in feite een .zip bestand is en kan er verder gekeken worden naar de inhoud.

• 0

Ik heb de afgelopen tijd nog van alles geprobeerd. Ik heb lopen zoeken naar een RWAustria map die ergens niet hoort te staan, helaas niet kunnen vinden. Ook kon ik nogsteeds niet begrijpen waarom er opeens grondplaten weg waren dus heb ik de hele route maar eens overnieuw geïnstalleerd, maar ook dat heeft niet geholpen. Ik ben nu wel een beetje door mijn opties heen denk ik.

• 0

Snap het probleem niet

Dit onderstand zip bestand uitpakken

image.png

In het  RW_Autria_Startset_ohne_DEM_mit_Patch.rwp bestand zit het volgende als je het opent en uitpakt met 7zip

image.png

De hoofdmap is  een Assets map  die je kan knippen en plakken in de Railworks map

image.png

Dan staat het gelijk op de juiste plek

Herhaal dit voor de andere RWP bestanden

• 0

Ik dank jullie zeer, ik heb de Assets mappen in de Railworks map gedaan en dat heeft geholpen.
Ik denk dat ik het gewoon op een verkeerde manier heb geprobeerd te installeren, of niet juist de instructies opgevolgd.
Alhoewel mis ik nog steeds grondplaten door de route, vooral voor Eindhoven Centraal.
Dit was nog niet zo voordat ik de Assets met de Tunnel Decals probeerde te installeren. 
Weet iemand wat ik daar voor nodig heb? Dan kan ik dat overnieuw installeren.

Schermafbeelding 2025-05-29 211051.png

Schermafbeelding 2025-05-29 211200.png