Jump to content
  • 0

Bij perrons komen geen passagiers tevoorschijn en kan ik geen passagiers in/uitladen met mijn treinen.


Dutch TrainSimulations

Question

Bij het maken van mijn eigen route/scenario stuit ik op het volgende:

 

 Bij perrons komen geen passagiers tevoorschijn en kan ik geen passagiers in/uitladen met mijn treinen.

 

enig idee iemand..alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 uur terug, Sjef61 zei:

Heb je wel perrons gebruikt die daar geschikt voor zijn? Bijvoorbeeld van Chris?

En zie je deze gele bolletjes?

afbeelding.png

die bolletjes zie ik idd niet.. die ik gebruik heet NS Platform 8m..zal eens zien bij de assets van chris..

d

9 minuten geleden, EsméevR zei:

Waarschijnlijk overbodig, maar heb je de route opnieuw gestart? Soms als je vanuit de editor gaat rijden werken dit soort zaken niet. Net als seinen, verkeer op de wegen, wissel animaties etc...

heb ik idd ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet..

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Die MOETEN werken, Die bolletjes geven aan dat er in en uitgestapt kan worden en dat er mensen lopen.

Dus die MOET je zo wie zo gebruiken

En heb je wel een Marker geplaatst ?

Die moet je plaatsen en gebruiken in je scenario als stopplaats voor in/uitstappen

afbeelding.png

 

afbeelding.png

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0
30 minuten geleden, Sjef61 zei:

Die MOETEN werken, Die bolletjes geven aan dat er in en uitgestapt kan worden en dat er mensen lopen.

Dus die MOET je zo wie zo gebruiken

En heb je wel een Marker geplaatst ?

Die moet je plaatsen en gebruiken in je scenario als stopplaats voor in/uitstappen

afbeelding.png

 

afbeelding.png

Markers endergelijke zijn geplaatst maar blijkbaar moets ik iets aanzetten van DTG zie de link: https://www.christrains.com/helpdesk/knowledgebase.php?article=40

 

Nu heb ik idd lopende figuren over het perron en die balletjes.. alleen kan ik nu de trein niet meer bedienen..de controls zijn weer weg..en krijg het met een beetje moeite bij elke andere route/scenario wel aan behalve bij die van mij zelf..dus heb de trein nog niet kunnen rijden naar een perron om de deuren te testen..ik heb zo ook geen gamepad liggen ofzo om de trein te bedienen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je moet om te testen wel een scenario maken en jou spelers trein wel aanvinken in de Senario editor als spelers trein.

Doe je dat niet dan krijg je geen controles te zien. Dan zijn alle treinen AI geworden.

Lees dit document eens aandachtig door anders.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Zojuist, Sjef61 zei:

Je moet om te testen wel een scenario maken en jou spelers trein wel aanvinken in de Senario editor als spelers trein.

Doe je dat niet dan krijg je geen controles te zien. Dan zijn alle treinen AI geworden.

Lees dit document eens aandachtig door anders.

 

Dat heb ik aangevinkt en kon dat voorheen wel met de trein rijden..alleen nu niet meer omdat de 3 hendels weg zijn..maar zal zoiezo die handleiding eens bekijken..maar het probleem met die hendels heb ik ook bij andere routes/scenario's maar dan kan ik de controls naar expert zetten en daarna terug naar Full dan zijn ze terug ..behalve bij mijn eigen route gaat dat niet op..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 minuten geleden, Sjef61 zei:

Je moet om te testen wel een scenario maken en jou spelers trein wel aanvinken in de Senario editor als spelers trein.

Doe je dat niet dan krijg je geen controles te zien. Dan zijn alle treinen AI geworden.

Lees dit document eens aandachtig door anders.

zo ziet het er uit..

 

besturing.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minuten geleden, Sjef61 zei:

Je moet het altijd op expert laten staan.

Dat is zo wie zo nodig voor de meeste treinen.

 

 

2 minuten geleden, Sjef61 zei:

Wat ik al eerder aangaf, de besturing moet je op expert laten staan.

heb het gevonden voor nu.. controls stond op controller en niet op muis/toetsenbord..is mij wel een raadsel hoe dat ineens kon veranderen..maar de controls zijn terug.

 

maar wederom erg bedankt voor uw hulp..het word erg op prijs gesteld..

besturing1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy