Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 1

Hulp bij downloaden assets


StijnKNL

Question

Heyy hallo,

 

Ik heb sinds vandaag Train Simulator 2021, ik heb 2 route's gedownload. Echter miss ik een aantal assets, dit gaat vooral om het gras denk ik. Op de afbeeldingen kan je dit zien. Weet iemand welke assets dat zijn?

StijnKNL, Alvast bedankt!!

20200920213551_1.jpg

20200920214327_1.jpg

20200920221510_1.jpg

20200920222217_1.jpg

20200920213528_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

16 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Beste Stijn,

 

het zou fijn zijn als je meer informatie zou geven.

Als eerste, over welke routes heb je het eigenlijk.

 

Veel routes gebruiken veel verschillende extra  assets en grond textures.

Bij elke route wordt vermeld welke extra assets je moet installeren en welke payware routes nodig zijn.

Zo te zien heb je twee routes gedownload en geïnstalleerd zonder die extra Assets en benodigde payware te downloaden en te installeren.

 

Verder moet je de volgende instellingen hebben ingesteld

image.png

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik denk dat je toch nog wat bent vergeten te downloaden.

 

Tevens, Voor beide routes heb je toch echt de vermelden payware routes nodig.

Koop je die niet dan blijf je helaas met dit probleem zitten.

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 uren geleden, StijnKNL zei:

Ik heb trouwens alle assets als goed is gedownload. (Wel gratis)

 

Voor de grond textures heb je toch echt onderstaande payware nodig:

Rascal & Cottonwood Route Add-On, deze route bevat tevens het benodigde EU Loco & Asset Pack en het US Loco & Asset Pack.

Beide packs zijn natuurlijk ook los via Steam te koop.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, StijnKNL zei:

Jammer dat je niet zonder payware kan doen. Ik zal nog eens kijken of ik misschien nog dingen heb gemist bij de freeware. 

Misschien leuk om zelf eens te beginnen een eigen route te bouwen?

Er is freeware genoeg om dat te doen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 uren geleden, StijnKNL zei:

Jammer dat je niet zonder payware kan doen. Ik zal nog eens kijken of ik misschien nog dingen heb gemist bij de freeware. 

 

Dat zal ik niet ontkennen en had ook graag anders gezien, maar weet je hoe het met deze 2 pakketten gelopen is?

Voor 2012/2013 zaten ze standaard in TS, (toen ik allang met de route was begonnen) en vanaf genoemd jaartal heeft DTG dat eruit gefilterd en moest er ineens voor betaald worden wat wij routebouwers niet hebben kunnen zien aankomen.

En degene die deze 2 pakketten voor genoemd jaartal al hadden blijven het houden bij bijv. een geheel nieuwe TS installatie.

Afijn dan weet je hoe het zit, trouwens vele routes maken gebruik van deze 2 addons en niet alleen 't HvN, ook de HSL waar jij dat mist.

 

PS. wacht anders rustig een korting sale af, dat kan je maar zo de helft in prijs schelen. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, Trains-xp zei:

 

Dat zal ik niet ontkennen en had ook graag anders gezien, maar weet je hoe het met deze 2 pakketten gelopen is?

Voor 2012/2013 zaten ze standaard in TS, (toen ik allang met de route was begonnen) en vanaf genoemd jaartal heeft DTG dat eruit gefilterd en moest er ineens voor betaald worden wat wij routebouwers niet hebben kunnen zien aankomen.

En degene die deze 2 pakketten voor genoemd jaartal al hadden blijven het houden bij bijv. een geheel nieuwe TS installatie.

Afijn dan weet je hoe het zit, trouwens vele routes maken gebruik van deze 2 addons en niet alleen 't HvN, ook de HSL waar jij dat mist.

 

PS. wacht anders rustig een korting sale af, dat kan je maar zo de helft in prijs schelen. ?

Super bedankt! Ik ga inderdaad even rustig wachten. Bedankt voor de hulp, nu weet ik wat er achter zit!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Oké, hou dan vooral dit in de gaten: https://store.steampowered.com/app/24010/Train_Simulator_2021/

En klik aldaar waar op het knipsel de hand-wijsvinger staat, dan krijg je de hele lijst te zien, er zitten nu een aantal korting sales in van zelfs 60 %, mja geen korting op de missende pakketten.

 

 

houindegaten.jpg

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
30 minuten geleden, StijnKNL zei:

Welke pakketten mis ik op dit moment? 

Voor ‘t hart van Nederland deze dus wat hierboven al vermeld was door Trains-XP

Voor de grond textures heb je toch echt onderstaande payware nodig:

Rascal & Cottonwood Route Add-On, deze route bevat tevens het benodigde EU Loco & Asset Pack en het US Loco & Asset Pack.

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Juist Sjef, dus kort gezegd kost de Rascal & Cottonwood Route Add-On  zonder korting € 19 maar heb je dan 3 vliegen in een klap omdat er van alle 3 de assets zijn gebruikt waarvan het EU Loco & Asset pack de belangrijkste is voor de grond textures.

En afzonderlijk zonder korting kost het EU Loco & Asset pack € 14 en het US Loco & Asset pack € 12 dat is dus samen € 26 maar heb je niet de Rascal & Cottonwood Route

Kortom dan is een rekensom gauw gemaakt. ?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 uren geleden, Trains-xp zei:

Juist Sjef, dus kort gezegd kost de Rascal & Cottonwood Route Add-On  zonder korting € 19 maar heb je dan 3 vliegen in een klap omdat er van alle 3 de assets zijn gebruikt waarvan het EU Loco & Asset pack de belangrijkste is voor de grond textures.

En afzonderlijk zonder korting kost het EU Loco & Asset pack € 14 en het US Loco & Asset pack € 12 dat is dus samen € 26 maar heb je niet de Rascal & Cottonwood Route

Kortom dan is een rekensom gauw gemaakt. ?

 

Top bedankt! Ik wacht even tot een aanbieding

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy