Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Noordwest nederland geen spoor te zien


nicokwantes

Question

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
44 minuten geleden, nicokwantes zei:

Laatst heb ik noordwest geïnstalleerd bij trainsimulator maar ik heb geen sporen en geen gebouwen. Ook de tekst is niet helemaal compleet. Kan iemand hierbij helpen zodat ik goed deze kan spelen?

 

Wat bedoel je met 'Ook de tekst is niet helemaal compleet.' ?

Heb je alle benodigdheden nauwkeurig geinstalleerd en afgevinkt?

 

Verder moet je deze instellingen gebruiken

 

afbeelding.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zeg Sjef, je hebt deze 2 wel omlijnt maar in het geval van bepaalde objecten niet te zien krijgen is de scenery kwaliteit niet zo van belang als het vol staat, het kan zelfs bij een wat mindere PC een dump  tot gevolg hebben.

Ofwel de op een na hoogste stand is voldoende waarbij je toch een mooi beeld hebt.

Wel van belang is de scenery dichtheid, die moet ten alle tijde vol staan zoals aangeven op je knipsel!

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, dat weet ik.

Maar ik begin daar mee en terug schroeven kan altijd nog.

Scenery dichtheid waarde wordt ingevuld door de Asset maker. Meestal van 1 tot 10

 

 

 

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Op zich maakt dat niet uit, het gaat erom als de scenery dichtheid voluit staat dat je alles ziet ongeacht of het nu op 1 of 10 staat.

Staat het niet voluit, ja dan pas begint de waarde van 1 tot 10 parten te spelen en valt hetgeen op 1 staat als eerste weg.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
15 uren geleden, Sjef61 zei:

 

Wat bedoel je met 'Ook de tekst is niet helemaal compleet.' ?

Heb je alle benodigdheden nauwkeurig geinstalleerd en afgevinkt?

 

Verder moet je deze instellingen gebruiken

 

afbeelding.png

 

 

Ik hem wel goed geïnstalleerd. Heb hem eigenlijk omgezet naar een rar bestand. Ik maak vanavond wel even een screenshot van. Dan kun je zien hoe het eruit ziet

Edited by nicokwantes
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy