Jump to content
  • 0

K-Trains TRAXX(Class 386) werkt niet


Question

Het installeren van de Traxx van K-Trains lijkt gelukt, maar als ik deze in een scenario wil gebruiken komt de volgende (fout)melding in beeld(zie afbeelding). Weet iemand hoe deze melding weg te krijgen?1562938391_Screenshot_HSL-ZuidAmsterdam-Rotterdam_52.35561-4.94317_06-16-03.thumb.jpg.3fa7701b0c28b9faa559401ab2275a69.jpg

Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/517-k-trains-traxxclass-386-werkt-niet/
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Heb je wel een mail gehad met onder andere de Activatiecode en wat informatie over je bestelling?(deze mail is in het Tsjechisch). De activatiecode staat bij "Tvůj/Tvé licenční klíč(e)". Als dat zo is, ga naar de website van K-Trains->My account->Downloads om het installatiebestand te downloaden. Kies in dit bestand voor full installation(anders krijg je de melding waar ik dit bericht mee begon). Controleer ook of bij My account->Orders bij status "completed" staat . Na contact met K-Trains werkt de loc inmiddels bij mij, maar toch bedankt voor je hulp Sjef61.

  • Like 1
  • 0

Wel geinstalleerd als Administrator? (Rechter muisknop indrukken op installer en dat Administrator kiezen

Anders wordt de beveiliging niet goed geïnstalleerd denk ik.

 

 

Edited by Sjef61
  • 0

ViqFLIRT, ik heb deze loc besteld en betaald bij K-Trains maar ik krijg geen bericht waar ik deze loc kan downloaden. Hoe heb jij dat gedaan?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy