Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Plan U


rcdevisser

Question

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Zover ik begreep uit de bericht geving  van MarcD op Dutchsims staat de boel in de koelkast.

Zolang MarcD niet heeft aangegeven het project definitief te stoppen gaat Chris deze Plan U niet maken.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Project plan u CT rivet games en Marc D

Rivet games had de vorige keer een Twitch stream interview met Christrains 

Chris zei toen dat als Marc D de plan u niet meer ging maken dat Chris die ging maken 

Chris had hem gevraagd de plan u te maken maar geen antwoord van Marc D gekregen

Hij had inderdaad een topic met een levensteken van Marc D 

Ik gok dat hij de plan u zelf niet meer ga uitbrengen maar later als hij er misschien weer is juist de vroegere downloads weer te zetten.

Dit was mijn verhaal verklaring

Oke 

Succes

Groetjes Downloader

 

PS ik hoop dat Marc D zelf ook een keer ooit terugkomt en ook de plan u en andere objecten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Plan U had er al lang moeten zijn. Ik heb nu de uitzending zitten kijken via YT en ik ben vol verwachting. 
Ik ben blij dat Chris het in de pen heeft zitten. Ik vindt het jammer dat Marc er niet meer over laat weten. We kunnen niet in zijn privéleven kijken wat er speelt en waarom er geen status van de ontwikkeling wordt weergegeven. 

 

Aan de andere kant door het uitblijven van de verwachte informatie en progress updates voel het alsof we (community) met een "kluitje in het riet" zijn gestuurd

en voelt het alsof wij in de steek zijn gelaten. Het is een kwalijke zaak dat de hele community zit te wachten op de belofte van één ontwikkelaar in het algemeen.
(Geldt voor iedereen die iets belooft en niet nakomt of niet 

Daarom is het zo belangrijk dat materieel door diverse personen wordt ondersteunt in de ontwikkeling zodat er altijd een back-up is. Dat is zo ver ik dit zie bij Plan U jammer genoeg niet het geval.

 

Daarnaast moeten we ook kijken naar het belang van de community. Er zijn er zoveel onder ons die graag willen dat Plan U  er komt. 
Ik heb jammer genoeg niet zelf de kennis en de capaciteit om deze te maken anders had ik dit allang gedaan. Het kan en mag niet zo zijn dat een hele community hierdoor lijdt.  De meeste van ons zien uit naar de komst van dit markante treinstel.  Plan U moet er gewoon komen  op korte termijn. Er moeten gewoon stappen worden genomen want op deze manier zitten we over 100 jaar nog te wachten.

 

 

 

 


 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Marc gaat de Plan U sowieso niet afmaken, net als met ongeveer al zijn projecten. Die heeft zo af en toe een stuiptrekkinkje dat hij weer een update geeft maar er gebeurd niets concreets. Helaas gaat Chris daar wel op wachten, wat begrijpelijk is.

 

Persoonlijk betaal ik liever 2 tientjes ofzo voor een product van Chris met goede kwaliteit in plaats een freeware versie van Marc.. maar goed.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, rcdevisser zei:

Plan U had er al lang moeten zijn. Ik heb nu de uitzending zitten kijken via YT en ik ben vol verwachting. 
Ik ben blij dat Chris het in de pen heeft zitten. Ik vindt het jammer dat Marc er niet meer over laat weten. We kunnen niet in zijn privéleven kijken wat er speelt en waarom er geen status van de ontwikkeling wordt weergegeven. 

 

ZIjn relaas en uitleg staat hier.

https://dutchsims.nl/viewtopic.php?f=5&t=508&p=3569&hilit=MarcD#p3569

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy