Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Treinenfan

Question

Goedendag,

 

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel: bestaat rwdecal nog? Of is dat ergens anders nog te downloaden, want als ik op die website kom staat er dat de website niet bereikbaar is. Deze website bedoel ik: www.rwdecal.co.uk  . Bedankt voor uw begrip.

 

Wijziging: Ik heb nog een extra vraag: Gaan de routes en de pakketten die op SimTogether te koop zijn ook in de aanbieding?

Edited by Treinenfan
Was een vraag vergeten
Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
4 uren geleden, Treinenfan zei:

Ohh ja nog een vraag (sorry voor alle vragen) : Kan je een jpg. bestand naar TS21 uploaden als object. Alvast bedankt

Nee, dat kan niet zomaar.

Je moet minimaal een plane hebben met daarop het plaatje.

Het plaatje moet de extensie DDS hebben.

Dan moet je een blueprint maken om dat object naar TS2021 te converteren.

 

Welk plaatje wil je hebben en welke maten wil je?

Stuur anders een PM met meer informatie

 

 

7 uren geleden, Treinenfan zei:

Goedendag,

 

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel: bestaat rwdecal nog? Of is dat ergens anders nog te downloaden, want als ik op die website kom staat er dat de website niet bereikbaar is. Deze website bedoel ik: www.rwdecal.co.uk  . Bedankt voor uw begrip.

 

Wijziging: Ik heb nog een extra vraag: Gaan de routes en de pakketten die op SimTogether te koop zijn ook in de aanbieding?

Ik heb dat programma voor je.

Stuur PM

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Als je RWDecal bedoeld wat je hebt dan kun je daar niets meer mee want met de huidige Google Earth versie word het niet meer ondersteund.

En de versie (GoogleEarth 6.1 of eerder) waarop het werkte bestaan niet meer.

 

Edit/

Daar kun je nu toch Google Overlay voor gebruiken?

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy