ik heb deze vraag een tijdje geleden ook op dutchsims gevraagd, maar het werkt nog niet.
ik heb een uitdaging met de quick drive van de Atlantic high speed
hier staat een lijst met het probleem:
-als ik een QD opstart, komt mijn simulator niet verder dan het laadscherm om vervolgens niks te doen. (dat wil zeggen gewoon bevriezen zonder temp-dumb)
-als ik het vinkje player train only aanzet werkt het wel, maar dat zou eigenlijk niet moeten.
-als ik de 32 bit versie pak werkt het zonder problemen, ook als het vinkje player train only NIET aangevinkt staat.
-als ik een free roam scenario pak werkt dat scenario zonder problemen.
-ik heb het alleen bij deze route, en met alle treinen.
weet iemand wat dit zou kunnen zijn, en is er wellicht een update uitgekomen die ik heb gemist? ik heb deze route nog via TreinPunt besteld.
Question
Tobiasggg1699 22
hoi allemaal,
ik heb deze vraag een tijdje geleden ook op dutchsims gevraagd, maar het werkt nog niet.
ik heb een uitdaging met de quick drive van de Atlantic high speed
hier staat een lijst met het probleem:
-als ik een QD opstart, komt mijn simulator niet verder dan het laadscherm om vervolgens niks te doen. (dat wil zeggen gewoon bevriezen zonder temp-dumb)
-als ik het vinkje player train only aanzet werkt het wel, maar dat zou eigenlijk niet moeten.
-als ik de 32 bit versie pak werkt het zonder problemen, ook als het vinkje player train only NIET aangevinkt staat.
-als ik een free roam scenario pak werkt dat scenario zonder problemen.
-ik heb het alleen bij deze route, en met alle treinen.
weet iemand wat dit zou kunnen zijn, en is er wellicht een update uitgekomen die ik heb gemist? ik heb deze route nog via TreinPunt besteld.
alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Tobias
https://simtogether.com/forums/topic/615-atlantic-high-speed-qd-werkt-niet-meer/Share on other sites
10 answers to this question
Recommended Posts