Jump to content
  • 0

Route


Kwint

Question

Recommended Posts

  • 0

Die link had ik je al lang gegeven. ook in PM

De wegen staan hier  maar ook al bij benodigdheden. 

Hier staat die oostenrijkse wegen pakket die je als eerste moet instralleren

 

https://forum.railworks-austria.at/wcf/filebase/index.php?entry/122-straßen-und-pkw-set/

 

 

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het is @Kwintdus gelukt de wegenrepaints zelf vanaf https://dutchdriver.nl/ te downloaden begrijp ik ??

 

Zo nee dan wil ik dat als mede auteur van het wegenpakket graag weten incl. wat relevante informatie zoalswelke virusscanner & Browsers er gebruikt zijn zodat er met DutchDriver gekeken kan worden waarom de de downloads voor sommige gebruikers mogelijk niet werken.

Edited by MarkA
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bij mij werkte het goed. AVG virus scanner.

Ik denk dat er iets is misgegaan met de installatie van het Austria  wegen pakket. 

 

Kwint  kreeg de melding dat het Austria wegen pakket niet was geïnstalleerd .

Bij een brouwser werkte het downloaden niet zij hij.

Weet niet welke.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 minuten geleden, Sjef61 zei:

Kwint  kreeg de melding dat het Austria wegen pakket niet was geïnstalleerd .

 

Die controle zit inderdaad in het pakket om te voorkomen dat iemand een repaintpakket kan installeren zonder hetgeen waarop de repaints gebaseerd zijn geïnstalleerd te hebben. Dat heeft immers geen zin omdat de repaints niet zoals bedoeld werken zonder het orignele pakket van RWAustria.

 


20 minuten geleden, Sjef61 zei:

Bij een brouwser werkte het downloaden niet zij hij.

Dit volg ik dus helemaal niet eerlijk gezegd.

Hoe kan kwint zoals eerder gesteld een melding krijgen vanuit het installatiebestand als het downloaden zelf niet gelukt is via zijn browser ?

 

Vandaar dus het verzoek aan @Kwintom even te beschrijven:

- Hoe is het uiteindelijke toch gelukt de bestanden vanaf DutchDriver.nl te downloaden? Bijv. een andere browser (zo ja: welke), virusscanner uitgezet (zo ja: welke), browsercache verwijderd?

- Heeft een herinstalaltie van het RWAustria wegenpakket de foutmelding van de installer bij jou verholpen of wat heb je gedaan om deze foutmelding weg te krijgen?

 

----

 

Ik lees namelijk alleen maar dat het Kwint niet gelukt is om verschillende redenen, en vervolgens naar wat PMs over en weer ineens wel. Ik zou het probleem wat Kwint had graag willen proberen te reproduceren om te kijken of er toch ergens een foutje in de installer danwel de downloadpagina is geslopen, op die manier kunnen eventuele vragen in de toekomst over hetzelfde verholpen worden.

Alleen dan heb ik wel meer inzicht nodig in wat Kwint nu precies gedaan heeft én hoe het uiteindelijk wel gelukt is ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 minuten geleden, MarkA zei:

Die controle zit inderdaad in het pakket om te voorkomen dat iemand een repaintpakket kan installeren zonder hetgeen waarop de repaints gebaseerd zijn geïnstalleerd te hebben. Dat heeft immers geen zin omdat de repaints niet zoals bedoeld werken zonder het orignele pakket van RWAustria.

 

 

Dit volg ik dus helemaal niet eerlijk gezegd.

Hoe kan kwint zoals eerder gesteld een melding krijgen vanuit het installatiebestand als het downloaden zelf niet gelukt is via zijn browser ?

 

Vandaar dus het verzoek aan @Kwintom even te beschrijven:

- Hoe is het uiteindelijke toch gelukt de bestanden vanaf DutchDriver.nl te downloaden? Bijv. een andere browser (zo ja: welke), virusscanner uitgezet (zo ja: welke), browsercache verwijderd?

- Heeft een herinstalaltie van het RWAustria wegenpakket de foutmelding van de installer bij jou verholpen of wat heb je gedaan om deze foutmelding weg te krijgen?

 

----

 

Ik lees namelijk alleen maar dat het Kwint niet gelukt is om verschillende redenen, en vervolgens naar wat PMs over en weer ineens wel. Ik zou het probleem wat Kwint had graag willen proberen te reproduceren om te kijken of er toch ergens een foutje in de installer danwel de downloadpagina is geslopen, op die manier kunnen eventuele vragen in de toekomst over hetzelfde verholpen worden.

Alleen dan heb ik wel meer inzicht nodig in wat Kwint nu precies gedaan heeft én hoe het uiteindelijk wel gelukt is ?

 

Ik heb het kunnen dowloaden via microsoft edge.

 

En ik kreeg een melding dat het oosterijk wegenpakket nog niet is gedownload

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy