Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Wijzigingen in het SimTogether Team


etienne123

Recommended Posts

SimTogether kan niet bestaan zonder de vrijwilligers in het SimTogether Team! Ik wil je graag informeren dat er per vandaag een aantal wijzigingen zijn in het SimTogether team:

 

1. @Santrain(Sander) heeft helaas besloten om het SimTogether Team te verlaten. Sander heeft het op dit moment erg druk met zijn studie en wil zich vooral hier op kunnen focussen de komende periode. Naast de activiteiten als beta tester voor verschillende projecten, lukt het Sander helaas niet meer om voldoende tijd te vinden voor SimTogether. Ook langs deze weg wil ik Sander bedanken voor zijn inzet voor SimTogether! Zodra corona achter de rug is, gaan we nog eens een biertje drinken met Sander ? 

 

2. @Ruben01 gaat een andere rol binnen het team vervullen. Waar Ruben op dit moment onderdeel is van het innovatieteam, zal Ruben onderdeel gaan worden van het download team. Dat betekent dat Ruben ondersteunt bij uploads en het internet zal afstruinen voor interessante downloads den die naar SimTogether uploaden! Veel succes in je nieuwe functie Ruben!

 

3. Heb je een vraag over Train Simulator 2021, dan is @Sjef61vaak degene die je daarbij helpt. Waar hulp gewenst is, is Sjef! Een rol die door de gehele SimTogether Community ontzettend wordt gewaardeerd. Juist om aan die rol nog meer invulling te geven, zal Sjef een andere rol krijgen in het team. Waar Sjef nu nog in het downloadteam zit, zal Sjef team overstijgend gaan werken. We geven het voor nu de naam Community Manager. Het zal betekenen dat Sjef de dagelijkse gang van zaken in de gaten houdt en waar nodig zowel in het team als op de website bijstuurt. 

 

4. Last but not least: @Lander0606is op dit moment onderdeel van het downloadteam. De betrokkenheid en inzet van Lander voor SimTogether is de afgelopen jaren enorm geweest. Ik heb Lander daarom gevraagd toe te treden tot het admin-team. En gelukkig heeft Lander dat aanbod aangenomen! Het betekent dat Lander zal toetreden tot het admin-team en verantwoordelijk wordt voor de downloads op SimTogether. Lander, ik wens je heel veel succes in je nieuwe rol! 

 

Als je vragen hebt over bovenstaande wijzigingen, kun je mij of de betrokken teamleden uiteraard een bericht sturen!

 

Namens het team,


Etienne

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy