Jump to content
  • 0

Train simulator Out of memory crash

Question

Sinds vandaag ben ik begonnen aan de bouw van de voormalige IJmondlijn (IJmuiden naar Haarlem). Ik ben begonnen bij station IJmuiden Casembrootstraat, het station voor station IJmuiden Julianakade. Bij het gebruiken van de gradient tool met Chistrains' perron ging het mis, de game crashte en gaf de Out Of Memory melding. Ik heb gezien dat de PC 4 tot 5 van de 8 GB RAM gebruikt tijdens het aan hebben van de Train Simulator, ik snap niet waarom de game opeens stopt. Ik kan niet beginnen met de route omdat de game elke keer stopt en hem niet opslaat zodra ik een perron wil bouwen.

Is er een oplossing om dit probleem helemaal te verhelpen? 

https://simtogether.com/forums/topic/660-train-simulator-out-of-memory-crash/

Recommended Posts

• 0

Ik weet niet of ze breed genoeg zijn, dat zul je moeten proberen. Er zijn natuurlijk meerdere varianten, met uithangers van 3 tot 11 meter aan één kant of beide kanten, dit zie je terug in de benaming van het object. Die in mijn screenshot heet bijvoorbeeld "TSC_TM_AA_5m_AA_3m_V1" AA betekend dus 2 uithangers, éen van 5 meter en éen van 3 meter en V2 staat voor de grijze kleur, V2 is de groene variant.

Als je dus object "TSC_TM_AA_7m_AA_5m_V1.xml" hebt, heb je 1 uithangers van 7 meter en 1 uithanger van 5 meter.

De set vind je hier:

https://rail-sim.de/forum/filebase/entry/3451-rsp-tsc-ol-system-v1-36/