Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Zuidwestnederland missende asset?


Jopio54

Question

Hallo lezers,

Ik heb de route Zuidwest Nederland V2.1 geïnstalleerd van Leonhearth en met TS-Tools compleet gemaakt. Nagenoeg alles heb ik kunnen vinden via TS-Tools, maar op deze route mis ik nog iets van de grond structuur of zoiets.

TS-Tools geeft geen uitsluitsel en geeft aan dat ik alleen van Rubku_NL 2 assets mis, maar deze kunnen niet de boosdoener zijn, een collega heeft deze namelijk ook niet in zijn assets map, maar zijn beeld is wel compleet.

Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog nodig hebt, zie afbeelding.

 

Bij voor alvast bedankt voor het meedenken.

Screenshot_Zuid West Nederland_51.81962-4.63038_12-07-10.jpg

Edited by Jopio54
Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Bedankt Sjef61 voor je snelle reactie, echter die Payware van RSC Brighton mainline heb ik in mijn assets map staan.

Dus dat zal het niet kunnen zijn, ik kan nog eens die route proberen opnieuw te plaatsen, misschien dat het helpt, dat er bij overzetten iets is mis gegaan.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Toppie Sjef om mij op het juiste spoor te kunnen helpen, nadat ik van mijn verzameldrive deze Brightone Mainline er op nieuw in gezet had, was deze wel compleet.

Nu geen geel zwarte vlekken meer in de velden. wel raar dat TS-Tools dat dan niet ziet dat je iets mist.

 

Nogmaals, diepe buiging en bedankt voor het zetje in de goede richting.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, Jopio54 zei:

Gelukkig hebben we een paar professoren die ons uit de brand kunnen helpen bij problemen.

Ik weet niet of je een hoed op hebt, maar ik steek er een veer in.

 

Bedankt Sjef.

Dankje wel ?

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy