Jump to content
  • 0

can't load rail vehicle stadler gtw abk1 arriva girotrein


Rob_zeeland

Question

Recommended Posts

  • 0

Het beste is te kijken met Locoswap

 

Met het locoswap programma kan je precies zien wat je mist aan materieel per scenario in een route. Je kan ook gelijk de consist omwisselen met een uitvoering die je wel hebt.

 

Dat programma is hier te vinden.

 

https://rail-sim.de/forum/thread/34356-locoswap-fahrzeuge-einfacher-tauschen/

 

is hij daar in toch aanwezig dan kan het zijn dat hij naast de rails staat

Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 minuten geleden, Sjef61 zei:

Het beste is te kijken met Locoswap

 

Met het locoswap programma kan je precies zien wat je mist aan materieel per scenario in een route. Je kan ook gelijk de consist omwisselen met een uitvoering die je wel hebt.

 

Dat programma is hier te vinden.

 

https://rail-sim.de/forum/thread/34356-locoswap-fahrzeuge-einfacher-tauschen/

 

is hij daar in toch aanwezig dan kan het zijn dat hij naast de rails staat

Dank weer voor uw snelle antwoord. de link die u deelt werkt niet. ik heb trouwens bij meerdere scenario's van des Hollands dat er problemen zijn met de gtw. het lijkt of ik iets van een repaint pack mis of zo..

14 minuten geleden, Sjef61 zei:

Het beste is te kijken met Locoswap

 

Met het locoswap programma kan je precies zien wat je mist aan materieel per scenario in een route. Je kan ook gelijk de consist omwisselen met een uitvoering die je wel hebt.

 

Dat programma is hier te vinden.

 

https://rail-sim.de/forum/thread/34356-locoswap-fahrzeuge-einfacher-tauschen/

 

is hij daar in toch aanwezig dan kan het zijn dat hij naast de rails staat

heb de url gekopieerd en geplakt en nu werkt deze wel..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 minuten geleden, Sjef61 zei:

1s hij daar in toch aanwezig dan kan het zijn dat hij naast de rails staat

En dat is te achterhalen als je in de scenario editor het bewuste scenario start en jop de waarshuwing knop klikt.

En die broken consists kan de missende trein zijn die je sowieso goed op het spoor moet zetten.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Link hersteld.

Iets fout gegaan met plakken .

 

Mocht de consist wel op de rails staan en zichtbaar dan kan je die consist het beste eens stukje  opschuiven en dan het scenario weer opslaan of anders een nieuwe consist er voortzetten en de driver verplaatsen naar je nieuwe consist en de  oude consist weg halen en dan opslaan

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, Sjef61 zei:

Link hersteld.

Iets fout gegaan met plakken .

 

Mocht de consist wel op de rails staan en zichtbaar dan kan je die consist het beste eens stukje  opschuiven en dan het scenario weer opslaan of anders een nieuwe consist er voortzetten en de driver verplaatsen naar je nieuwe consist en de  oude consist weg halen en dan opslaan

Heb het in de editor geopend.. en er waren 3 treinen en die heb ik aan elkaar gezet en nu werkt het naar behoren!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
50 minuten geleden, Rob_zeeland zei:

Heb het in de editor geopend.. en er waren 3 treinen en die heb ik aan elkaar gezet en nu werkt het naar behoren!

Wat je me 3 treinen bedoeld zullen wel 3 (motor)rijtuigen zijn maar als je wat onderstaand plaatje laat zien niet selecteert dan moet dat 1 voor 1 verzet worden.

Ofwel normaal gesproken zit een treinstel aan elkaar vast, selecteert dit en je pakt een treinstel in zijn geheel op om goed te (ver)zetten.

 

treinsamenstelling.jpg.fe74ee7eddb1cb5fbcba9d87386e8f0b.jpg

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Trains-xp zei:

Wat je me 3 treinen bedoeld zullen wel 3 (motor)rijtuigen zijn maar als je wat onderstaand plaatje laat zien niet selecteert dan moet dat 1 voor 1 verzet worden.

Ofwel normaal gesproken zit een treinstel aan elkaar vast, selecteert dit en je pakt een treinstel in zijn geheel op om goed te (ver)zetten.

 

treinsamenstelling.jpg.fe74ee7eddb1cb5fbcba9d87386e8f0b.jpg

dank ook voor uw mee denken/antwoord. het waren 3 complete treinen die bij het station stonden. het is van Des Hollands het allerlaatste scenario. ik heb inderdaad dat aangevinkt en alles bij elkaar gezet en nu werkt het..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Oké, maar waren alle 3 de treinen dan broken consisten wat die waarschuwing dan aan zou moeten geven?

Zo niet dan horen ze niet aan elkaar gekoppeld te worden, en zeker niet als ze wat uit elkaar staan of het spoor ernaast of zo.

Mja het scenario werkt en daar is het om te doen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 minuten geleden, Trains-xp zei:

Oké, maar waren alle 3 de treinen dan broken consisten wat die waarschuwing dan aan zou moeten geven?

Zo niet dan horen ze niet aan elkaar gekoppeld te worden, en zeker niet als ze wat uit elkaar staan of het spoor ernaast of zo.

Mja het scenario werkt en daar is het om te doen.

ik zal ze straks nog eens uit elkaar halen en wat screens maken..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Weet je dat wel zeker?, want die is hier ook goed.

Dus hierbij vraag ik mij af of je wel de juiste hebt, had even terug deze route erop gezet omdat ik hem niet had en dus hierbij geen fout met dit scenario:

https://simtogether.com/files/file/787-des-hollands/

 

Wanneer jij deze route erop hebt gezet weet ik niet maar anders zou je de bovengenoemde er eens op moeten zetten.

Wil je dat proberen verwijder dan wel eerst de oude route: ....\RailWorks\Content\Routes\df41bcd1-1419-40c3-b1e2-8da07907db80\

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 minuten geleden, Trains-xp zei:

Weet je dat wel zeker?, want die is hier ook goed.

Dus hierbij vraag ik mij af of je wel de juiste hebt, had even terug deze route erop gezet omdat ik hem niet had en dus hierbij geen fout met dit scenario:

https://simtogether.com/files/file/787-des-hollands/

 

Wanneer jij deze route erop hebt gezet weet ik niet maar anders zou je de bovengenoemde er eens op moeten zetten.

Wil je dat proberen verwijder dan wel eerst de oude route: ....\RailWorks\Content\Routes\df41bcd1-1419-40c3-b1e2-8da07907db80\

 

heb het even gedaan..maar geeft het zelfde bij een ander scenario (naar de jaarlijkse havendagen) 

deshollands03.jpg

deshollands04.jpg

Zojuist, Rob_zeeland zei:

heb het even gedaan..maar geeft het zelfde bij een ander scenario (naar de jaarlijkse havendagen) 

deshollands03.jpg

deshollands04.jpg

zal eens in de editor open en kijken wat er aan de hand is..

7 minuten geleden, Rob_zeeland zei:

heb het even gedaan..maar geeft het zelfde bij een ander scenario (naar de jaarlijkse havendagen) 

deshollands03.jpg

deshollands04.jpg

zal eens in de editor open en kijken wat er aan de hand is..

heb het zelfde gedaan als vorige keer: desholland05.jpg is de error, deshollands06.jpg zijn de 3 treinen die uit elkaar staan. deshollands07.jpg is wanneer ik de 3 aan elkaar gekoppeld heb. en als laatste om te laten zien dat het nu wel werkt..

 

wat nog wel vreemd is is dat dit exact de zelfde beelden zijn van dat vorig scenario van 9 minuten zeg maar..

deshollands05.jpg

deshollands06.jpg

deshollands07.jpg

20210123194049_1.jpg

27 minuten geleden, Rob_zeeland zei:

heb het even gedaan..maar geeft het zelfde bij een ander scenario (naar de jaarlijkse havendagen) 

deshollands03.jpg

deshollands04.jpg

zal eens in de editor open en kijken wat er aan de hand is..

heb het zelfde gedaan als vorige keer: desholland05.jpg is de error, deshollands06.jpg zijn de 3 treinen die uit elkaar staan. deshollands07.jpg is wanneer ik de 3 aan elkaar gekoppeld heb. en als laatste om te laten zien dat het nu wel werkt..

 

wat nog wel vreemd is is dat dit exact de zelfde beelden zijn van dat vorig scenario van 9 minuten zeg maar..

deshollands05.jpg

deshollands06.jpg

deshollands07.jpg

20210123194049_1.jpg

en tot mijn verbazing is nu die laatste route weer weg.. ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, Sjef61 zei:

Ik heb helaas die route niet.

Maar losse consists die op de rails staan zonder bestuurder kan je weg halen of koppelen.

Maar kan mij niet indenken dat de scenario maker dit heeft bedoeld

 

 

heb er een paar gekoppeld en nu werkt het wel..maar is wel vreemd.. had heel de route verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en heeft nog het zelfde..dus dan maar handmatig wat kleine dingetjes aanpassen dan werkt het ook..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minuten geleden, Sjef61 zei:

Route?? Scenario bedoel je zeker?

Dit heeft niets met je route te maken ?

 

ik had heel Des Hollands verwijderd..route en scenario's.. en alles opnieuw geïnstalleerd (map: df41bcd1-1419-40c3-b1e2-8da07907db80. handmatig verwijderd)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Zojuist, Sjef61 zei:

Ja, dat is niet nodig he

Die gekke dingen zitten blijkbaar in je scenario's???

De route doet  niets in deze

blijkbaar..maar het heeft allemaal niet geholpen..maar werkt nu naar wat handmatige wijzigingen..al doende leren we weer wat..:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy