Jump to content
  • 0

Ik kan de deuren niet openen bij stations


Dutch TrainSimulations

Question

Bij deze zou ik wel wat hulp kunnen gebruiken.

 

Naar mijn weten staat alles goed ingesteld. ik heb CT perrons en heb academy van DTG aangevinkt. bij het ene station werken de deuren wel en de ander komt het rode voortgang's balkje nog niet tevoorschijn.. 

 

Nu las ik dat het het beste is om perrons niet uit meerdere stukken te maken maar uit 1 stuk..dus heb dat gedaan bij het eerste station.

 

**Het perron wat te zien is werkt spoor 8 niet en heb nu spoor 7 getest en die werkt prima..Ik heb inmiddels het stukje spoor vernieuwd maar mocht ook niet helpen..verder zou het toch identiek moeten zijn lijkt mij..

 

**Heb nu ook de trein veranderd en het perron opgedeeld in een links en een rechts stuk...tevergeefs kortom out of options!!

 

iemand een idee? bij voorbaat dank:) 

20210207003112_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
5 minuten geleden, Trains-xp zei:

Gingen de deuren voor de verandering wel open?

gaan nog steeds niet open..wat ik ook probeer!!

 

als ik een test perron voor dit huidige leg en verzet de marker werkt het prima en 10 meter verder werkt er niks ...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
7 minuten geleden, Trains-xp zei:

Hmm, dat kan meerdere oorzaken hebben wat ik van hieruit niet kan zien.

Misschien even een screen maken vanuit de route editor of mij/ons daar iets opvalt wat het mogelijk zou kunnen zijn?

afbeelding 1 is het test perron en foto 2 is een stukje verder..foto 1 werkt foto 2 niet

20210207115101_1.jpg

20210207115136_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
6 minuten geleden, Trains-xp zei:

Juist, maar wat moet je in plaatje 2 met die perron marker op de voorgrond zeg maar terwijl er geen perron ligt, of zie ik dat verkeerd?

denk dat je dat niet goed ziet..er lig echt een perron..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 minuten geleden, Trains-xp zei:

Oja, dat is de schduw van de overkapping zie ik nu.

Zoals gezegd kan dit van alles zijn dus vraag maar wat, heb je het meest midden perrons gebruikt wat Sjef zegt?

 

hebben allemaal markers..heb echt van alles geprobeerd..het rare is ook dat een paar meter ervoor een ander perron wel werkt..het zal toch niet aan de perron kap liggen..dat test perron heeft dat niet..

 

**net getest maar daar lig het ook niet aan

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 minuten geleden, Trains-xp zei:

Nou ik bedoelde eigenlijk de perrons of dat zg. Mid perrons zijn.

Maar zo is het plaatje duidelijker, je hebt de perrons niet overal liggen maar wel platform markers geplaatst, en dat kon wel eens het euvel zijn volgens mij.

ze hebben toch echt allemaal een perron.. het zijn overigens allemaal midden perron's

20210207124324_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
32 minuten geleden, Rob_zeeland zei:

ze hebben allemaal markers...

20210207122547_1.jpg

 

 

wat mij wel opvalt zijn die rode en blauwe pijltjes. bij station Niervliet wijzen die rode pijltjes naar binnen en bij Gasperdam naar buiten..

20210207125810_1.jpg

20210207125843_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Wat je ook kan doen is i.p.v. een midden perron twee enkele perrons tegen elkaar aan leggen.

Alle perrons die ik ooit zelf heb gemaakt heb ik enkelzijdig gemaakt ook omdat ik tegen dit gekke probleem aan liep.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
9 minuten geleden, Sjef61 zei:

Wat je ook kan doen is i.p.v. een midden perron twee enkele perrons tegen elkaar aan leggen.

Alle perrons die ik ooit zelf heb gemaakt heb ik enkelzijdig gemaakt ook omdat ik tegen dit gekke probleem aan liep.

ook al gedaan (zoals omschreven in de aller eerste post) ik heb nu 1 enkel perron neer gelegd en heb nog het zelfde..het rare is ook dat in de eerste paar meter van het perron nu wel deuren open gaan..

20210207133024_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 minuten geleden, Sjef61 zei:

ok, gemist.

Als de rails verder goed naast het perron ligt zou ik het ook niet meer weten.

Welke rails gebruik je?

 

coha spoor en trackrule van coha..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mmmm, Ok,

Die werken prima normaal gesproken.

En de perrons zijn uit een stuk dus waarom een stukje wel en een ander stukje niet.

 

En als je een andere treinstel neemt?

Test je vanuit een scenario? Dat moet je wel doen namelijk

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het enigste wat overblift als het echt niet wil lukken is dat je de route zover klaar ff inpakt en bijv. op onedrive of zo zet en via een PM de link aan ons doorgeeft.

Of anders als het niet te groot is aan data via mail verzenden.

Dan kan er eens gekeken worden of er uit te komen is.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
28 minuten geleden, Trains-xp zei:

Het enigste wat overblift als het echt niet wil lukken is dat je de route zover klaar ff inpakt en bijv. op onedrive of zo zet en via een PM de link aan ons doorgeeft.

Of anders als het niet te groot is aan data via mail verzenden.

Dan kan er eens gekeken worden of er uit te komen is.

ok ik wil best eens zien of ik dat bij jullie kan krijgen.. de route is nog lang niet af maar alle hulp is welkom..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
28 minuten geleden, Sjef61 zei:

ja, goed plan.Want zo komen we  er niet uit ben ik bang

ok ik wil best eens zien of ik dat bij jullie kan krijgen.. de route is nog lang niet af maar alle hulp is welkom..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy