Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

ts 2021 gekocht inclusief nederlands start pakket


timswereld

Question

Goedemiddag iedereen 

 

ik ben nieuw in dit forum en speel voor het eerst dit spel , heb er nu wat ritjes in geprobeerd en vind het superleuk , echter snap ik niet waarom ik de canvas route niet helemaal zie .. deels van het scenario is er wel maar de rails en gras zijn witte vlakken ?

 

kan iemand mij een beetje op weg helpen ?  

 

mvg tim (en vader)

Edited by timswereld
Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
45 minuten geleden, jochemneut zei:

Je mist waarschijnlijk het European loco & asset pack, dat nodig is voor deze route. Dat staat ook bij de beschrijving van het product. 

Klopt.

Die MOET je ook aanschaffen.

 

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tip: bekijk dit topic als je het EU(en/of US) Loco & Assetpack wil aanschaffen en wacht altijd op een sale, wie weetkomt het met een andere route mee die door Nederlandse routes wordt gebruikt. Dit kan je een hoop geld besparen?

Edited by ViqFLIRT3
Link to comment
Share on other sites

  • 0

bedankt voor de antwoorden , als dit het probleem is zal ik het wel aan de praat kunnen krijgen en ik zal het european pakket gaan aanschaffen , echter vind ik het wel vreemd ik NERGENS kan vinden (lezen) dat ik dit pakket er voor nodig heb.  ik ging er wel van uit dat wanneer je het spel koopt inclusief een extra  "START" pakket dat het speelbaar is en ik niet eerst weer wat anders moet kopen. of snap ik het nu niet helemaal.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

in principe hebben de meeste routes dit pakket nodig.

ook als je bv een route bij steam koopt.

voordeel is, dat het bij sommige routes er wel in zit.

Als je bv later een nl route download bv zuidwest nederland.

dan heb je ook enkele pay ware routes nodig .

de sale van dtg komt rond de pasen. ????

christrains heeft meestal rond de kerst.

en welkom in ts.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dankje ,  , ik denk dat dit forum heel interessant is , zeker voor beginners . 

ik had al wel wat gelezen over sommige dlc welke payware nodig hadden . in eerste instantie wil ik het nu speelbaar maken voor mijn zoon die er erg naar uitkijkt , heb zelf ook al gezien dat het een mooi spel is dis zal het ook wel gaan doen . als hij er goed mee overweg kan over een poosje wil ik denk ik wel uitbreidingen gaan kopen. maar eerst maar eens de basis onder de knie krijgen.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
13 minuten geleden, timswereld zei:

bedankt voor de antwoorden , als dit het probleem is zal ik het wel aan de praat kunnen krijgen en ik zal het european pakket gaan aanschaffen , echter vind ik het wel vreemd ik NERGENS kan vinden (lezen) dat ik dit pakket er voor nodig heb.  ik ging er wel van uit dat wanneer je het spel koopt inclusief een extra  "START" pakket dat het speelbaar is en ik niet eerst weer wat anders moet kopen. of snap ik het nu niet helemaal.

Ik snap dat je er bij payware vanuit gaat dat je verder niks hoeft te kopen. Het staat echter niet "nergens", maar bij zowel de Retro Canvas route zelf, als bij het starterspakket met TS, als bij het starterspakket zonder TS aangegeven dat je het EU Loco & Asset pack nodig hebt?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tja , laat ik het er maar op houden dat je dit als "het is maar hoe je het leest",  het is zo bij elkaar geplaatst dat het lijkt met de vinkjes eronder dat het erbij zit . maar goed ik heb het besteld dus zal het straks gaan installeren.

 

het probleem is er in ieder geval mee opgelost .?

Edited by timswereld
Link to comment
Share on other sites

  • 0
18 minuten geleden, timswereld zei:

Tja , laat ik het er maar op houden dat je dit als "het is maar hoe je het leest",  het is zo bij elkaar geplaatst dat het lijkt met de vinkjes eronder dat het erbij zit . maar goed ik heb het besteld dus zal het straks gaan installeren.

 

het probleem is er in ieder geval mee opgelost .?

Ik zal het doorgeven aan de Admins of dit duidelijker kan worden weergegeven.

Het mag niet tot verwarring leiden.

Sorry voor de verwarring.

 

Mocht je nog tegen zaken aan lopen gewoon hier plaatsten.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
23 minuten geleden, Sjef61 zei:

Ik zal het doorgeven aan de Admins of dit duidelijker kan worden weergegeven.

Het mag niet tot verwarring leiden.

Sorry voor de verwarring.

 

Mocht je nog tegen zaken aan lopen gewoon hier plaatsten.

bedankt en ik zal nog wel vaker op het forum te vinden zijn .?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy