Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

game vraag


flappiedehond

Question

16 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
19 minuten geleden, flappiedehond zei:

ik heb de game besteld, maar komt de game via de post of hoe zit dat ik het er ook de nl pack bij hoe zit dat. ik heb geen bevestigingsmail maar wel betaald. ben ik gescamt?

 

Als je de game bij ons hebt besteld dan moet je die downloaden.

Hier staat de uitleg en de linken naar de juiste pagina waar je die kan downloaden

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je hebt een e-mail ontvangen met daarin stap voor stap uitgelegd hoe je het starterspakket kunt installeren.

Wat ik zal doen, is de tekst nogmaals via PM sturen. Als je die stappen volgt, weet ik zeker dat het lukt om het starterspakket te installeren! 

 

Groet,
Etienne

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hang van de route af. Naast het starterspakket moet voor NL routes aparte assets geïnstalleerd worden. Waarschijnlijk gaat het hier om CoHa Tracks

Niet alle assets komen standaard mee met het starters pakket.

 

Per route wordt in de readme / leesmij of dergelijk textdocument aangegevn wat je per route moet hebben om de route volledig werkend te krijgen

 

Daarnaast is het het beste na installatie de PC uit en aanzetten en dan TS opstarten. waarschijnlijk zie je de rail dan wel.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat klopt niet helemaal, Ronald. Voor het starterspakket heb je alleen het European Assets en Loco pakket additioneel nodig. Dit is ook stap 3 in de installatie instructies die @flappiedehond heeft ontvangen.

Ik adviseer je om deze route aan te schaffen. Met deze route wordt het European Assets en Loco pakket meegeleverd en is goedkoper dan het pakket separaat aanschaffen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
10 minuten geleden, rcdevisser zei:

Hang van de route af. Naast het starterspakket moet voor NL routes aparte assets geïnstalleerd worden. Waarschijnlijk gaat het hier om CoHa Tracks

Niet alle assets komen standaard mee met het starters pakket.

 

Per route wordt in de readme / leesmij of dergelijk textdocument aangegevn wat je per route moet hebben om de route volledig werkend te krijgen

 

Daarnaast is het het beste na installatie de PC uit en aanzetten en dan TS opstarten. waarschijnlijk zie je de rail dan wel.

 

dank

uwel!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik zou even naar dit topic kijken wat betreft het EU Loco & Assetspack, en dat niet los kopen, als je ook graag andere NL routes wil gaan rijden kan de German Collection interessant voor je zijn(zie hier), voor 30 euro(nu ws minder) krijg je een enorme boost met het compleet maken van NL routes(qua payware)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy