Jump to content
  • 0

rode letters op stations bord


Dutch TrainSimulations

Question

Beste allemaal.

 

Ik gebruik in mijn route

 

Scenery~StationObjects~StationNameBoard~NS Station Name Board 2016.xml

 

bij alle stations zijn mijn letters wit behalve bij 1, daar zijn ze rood en kan ik gek genoeg ook de tekst zien in de editor.

 

graag zou ik weer witte letters hebben. nu heb ik al een aantal stappen ondernomen zoals die # weghalen of andere borden proberen zoals de hangende of de wat oudere maar geen resultaat.

 

heeft er iemand een suggestie voor mij?

20210310184942_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 minuut geleden, Job Peeters zei:

Hoi, 

 

Heb je dit ook als je de route opnieuw opstart of een scenario op de route?

 

Gr, Job

 

 

Probeer dit inderdaad even. TS heeft wel eens stuipjes en dan gebeurd dit. Het kan ook met rollend mat gebeuren in de scenario editor.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

**in een scenario heb ik het nog niet bekeken

 

** de tekst is goed ingevuld met de hekjes (#) en zo..

 

**ik heb de editor opnieuw gestart en nu is het rood of geel..

 

 

 

 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ok.. in een scenario is het gewoon wit. misschien was dit altijd wel zo maar is het nog nooit opgevallen. wat wel vreemd is is dat ik de tekst kan lezen in de wereld editor. dat zou toch niet normaal zijn. ik kan de andere borden bij andere stations ook niet lezen in de wereld editor.. maar voor mij is het goed zo. erg bedankt weer allemaal voor het mee denken!

 

**Ter info, Die rode letters en dat ik de tekst kon lezen in de W.E. komt door een te klein naambord. Nu ik het op een groter naambord heb is alles weer zoals bij de andere stations.

Ik kwam hier achter door dat bij een ander station met een langere naam niet helemaal op het bord paste en deze dus ook leesbaar en rood was in de W.E.

 

al met al is het opgelost.

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy