Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Bruggen en ondergrond missen in Zuid Nederland?


Gerwil

Question

Dag heren en dames mede-"bok"enrijders! Ik heb de absoluut prachtige route Zuid Nederland geïnstalleerd, een plezier om te rijden. Dank voor de ontwikkelaar(s). Natuurlijk heeft deze zeur weer een vraag: na 's Hertogenbosch (IC naar Schiphol) passeer ik een rivier waar de brug ondergrond mist en de rails in de lucht zweeft. Hetzelfde na Geldermalsen, opnieuw over water (ik dacht dat mijn topografische kennis van Nederland redelijk was maar de namen van de rivieren kom ik nu niet zo gauw op). Nu heb ik het idee dat ik iets mis van de benodigdheden, hoewel de route tot nu toe verder compleet lijkt. Mijn door de NS inmiddels blijkbaar al gepensioneerde antwoordapparaat Sjef heeft hier vast wel een verklaring voor....

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik heb een vermoeden dat het dit pakket is.

https://simtogether.com/files/file/110-ukts-freeware-pack-blocks-lofts-bridges/

 

Anders zal je toch even met TS tools moeten kijken daar ik die route niet heb geinstalleerd.

Maak anders even een plaatje met kompas gegevens van waar dit euvel zich voordoet.

 

Misschien is het een payware object.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dank je wel, opnieuw, Sjef. Ik heb het pakket geïnstalleerd maar hij gaf de optie "repair" aan, dus het pakket zat er al in. Ik ga later kijken of het werkt, ga eerst de route naar Schiphol afmaken, hij is echt mooi. En hoe kan ik de kompasgegevens in beeld krijgen voor een printje? Ohja, en een vraagje tussendoor: ik zocht de mogelijkheid om de display van TS (de control-display) meer doorzichtig te maken zodat ik meer zicht heb op de cockpit. Waar zit die optie in TS?

 

Bedankt en fijne avond alvast!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

De kompasgegevens kun je te zien krijgen door de route in de editor(RE) te openen. dit kan alrijdend met CTRL+E, of door in het hoofdmenu niet naar Drive te gaan, maar naar Build->Route, de gewenste route selecteren en op Edit drukken.

Ik kan wel zeggen dat de ondergrond uit Köln-Koblenz afkomstig is

Ik zou ook alle 3 de pakketten van Frison even(opnieuw) downloaden en installeren(installatiebestanden bij twijfel als administrator uitvoeren)

Edited by ViqFLIRT3
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Voor diegene die screens maken. Je hebt twee mogelijkheden;
 

1: De iongebouwde camera van TS20xx

2: De Snipping Tool van Windows

 

Bij gebruik van de snipping tool moet je wel de map aangeven waar je de screen in wil hebben. 

Het is een tweede oplossing voor het geval de camera van TS20xx op één of andere manier niet mocht werken

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy