Jump to content

trainsxp

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

2 Followers

Recent Profile Visitors

277 profile views
    Het was een hele rit en er totaal gezien niet onaardig uitziet, tenslotte tot een goed einde weten te brengen. Had wel een dingetje, hoe het keren normaal gesproken in Veenendaal Centrum gebeurd weet ik niet, maar het lijkt mij realistischer als dat op het keerspoor, een stukje richting Rhenen, gedaan word. Mja het is maar spel dus je kunt er alles van maken, iig bedankt!
  1. Nou, ben er inmiddels achter wat hier de bedoeling is. De opdrachten zijn namelijk opgegeven als verborgen en zie je ze dus niet in de takenlijst En dat lijkt mij uiterst onhandig als er zelfs geen briefing komt wat te doen wanneer je vanaf Hilversum richting Amersfoort moet. Kortom wat is hier de reden van geweest om het zo te maken? Zie onder de complete taken lijst mocht je vanaf Hilversum met de handen in het haar zitten ...........
    Er doet zich hier een vreemde situatie voor met dit scenario. Je moet dan vanaf Utrecht naar Hilversum waarbij je onderweg een bericht krijg dat je bij Hilversum naar Amersfoort moet wegens een calamiteit wat normaal en goed gaat. Maar bij Hilversum aangekomen en zover klaar bent om kop te maken richting Amersfoort dan werken de bestemmingen niet meer, ofwel in de HUD krijg je "geen bestemming instructie" te zien. En dit laat de 2D map ook zien als je daar in kijkt dat je trein niet verder gaat dan Hilversum. (zie knipsel) Kortom welke ervaring hebben jullie hier mee ondervonden of moet ik het bij mij zoeken ......?
    Leuk scenario Maurits met de nieuwe SNG van Chris met voldoende AI verkeer op de baan., bedankt. Het is dan voor V1.3 bestemt maar op de toekomstige V1.4 is die ook goed waar ik zojuist de finish heb gehaald. Er zat een klein schoonheidsfoutje in met een blok beton (timer) op de rails maar dat mag de pret niet drukken. Kortom meer van dit scenario's word zeker gewaardeerd.
  2. Hmm, er staat dan wel nieuw ....., maar gaat het hier nu om een oude 1.9 versie of hoe moet ik dat zien? Zag net dat de route al 100 x is opgehaald waar natuurlijk niets mis mee is, maar het heeft voor mij geen nut om een oude versie (mocht dat zo wezen) te downloaden als het bijv. is overgezet van TP naar hier.
  3. En wees gerust op 't HvN V1.4 geen problemen ondervonden! Als ik je een tip mag meegeven en je wilt precies op tijdschema rijden vink dan het dienstrooster aan bij je spelerstrein. Want wat wil het geval, als je dat niet doet wacht je trein de standaard 35 sec. en je kan vertrekken. Zoals bij station Soest, daar heb je 1:26 min. wachttijd ingesteld maar na 35 sec. is de balk dus vol, vink je dat nu aan dan moet je ook echt 1:26 min. wachten voor je kunt vertrekken.
  4. Bedankt Dsander, eens kijken of die het op V1.4 zonder fouten ook doet.
  5. trainsxp

    Saurer580

    Mooie plaatjes Ruud.
  6. Version 1.0

    113 downloads

    This is a so-called Cruiser and is standard in the KujuRailsimulator folder and is required. See how to proceed to make the path "Cruiser.jpg", you must first see if Kuju -> Rail simulator is checked in the right-hand drop-down menu. Features: 1 version Manual in Dutch Installation: Install the included .rwp file with Utilities.exe "Steam\SteamApps\common\ RailWorks" start the game and "Clear Cache" Restart the game and have fun
  7. trainsxp

    DHC3 MK2

    Version 1.0

    107 downloads

    Seaplane which has been made flying through a loft. See how you proceed when activating this seaplane and creating a path (seaplane) the image "DHC3_MK2.jpg", follow steps 1 to 5 from. Features: 1 version Manual in Dutch Installation: Install the included .rwp file with Utilities.exe "Steam\SteamApps\common\ RailWorks" start the game and "Clear Cache" Restart the game and have fun Required addons: ajrailsim: Objets Grand Nord - pack 3
  8. Version 1.0

    286 downloads

    Cars made by Frison driving on roads of ChrisTrains. First make sure you have at least the Christrains NS Stationsobjecten & Scenery 4.3 package. And from Frison scenery objects pack 2 (note the last modified date due to the cars being added) As long as the "Large installation file part 2" has not yet been updated, individual downloads of objects must be used to ensure proper operation. Those downloads can be found at the previous link under "Individual objects" Features: 23 different cars Manual in Dutch Installation: Install the included .rwp file with Utilities.exe "Steam\SteamApps\common\ RailWorks" start the game and "Clear Cache" Restart the game and have fun Required addons: Frison scenery objects pack 2 Christrains NS Stationsobjecten & Scenery 4.3
  9. Version 1.3

    2,457 downloads

    What is new / changed? For fans of 't HvNL; here the definitive v1.3 with the highlight that Utrecht CS - Breukelen is back, although not yet ready for scenery but good from the Cab! Including wire tensions awaiting the possible full MO package for the portals used there. The so-called magnets have all been removed that were still in it up to and including v1.2 to which mainly English equipment responded. The worst bumps have also been removed as much as possible, although there will still be quite a light seat in one loco which is worse than another. Furthermore, so much has been done that I can write a book about it, so discover the changes. The reported errors etc. have been eliminated in the 2 beta tests and scenarios are checked. A NLweg2 lane from Tankje with moving traffic has been added where "Cars from Frison driving on roads of Christrains" are also needed! (see below) The required files are in the separate RWP assets file, including the Marklin folder that has remained unchanged compared to the previous one. Features: Breukelen - Utrecht - Arnhem - Nijmegen Utrecht CS - Amersfoort - Apeldoorn / Harderwijk Amersfoort - Ede-Wageningen Installation Extract the rar file that contains the route, the Assets (rwp) and this text file with the changed files compared to the earlier Assets file from v1.0 Before proceeding with installation and you want to keep v1.2 provisional, for example for scenarios, change the folder name of the route in Content -> Routes in your RailWorks folder from 47b6f7ad-85b8-667f-975a-5aeb7c18d28c to 47b6f7ad-85b8-667f- 975a-5aeb7c18d28c-v1.2 Don't you want to keep that? Then remove the named folder completely from Content -> Routes 47b6f7ad-85b8-667f-975a-5aeb7c18d28c For users of the first hour I refer you to st-ts-00138_HvN_Vol1_Assets.rar which is attached. Also take the manual with you for further requirements, etc. Finally, it cannot be said often enough, but again, all providers thank you for making it possible to build as realistic as possible. Have fun!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy