Jump to content

R-Road

Sailor
  • Posts

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

R-Road last won the day on March 16 2021

R-Road had the most liked content!

Reputation

24 Good

1 Follower

About R-Road

  • Birthday 01/23/2002

Recent Profile Visitors

1,812 profile views
  1. Het is weer wat stoffig geworden hier... dit komt voornamelijk door gezondheid die weer wat minder is geworden, waardoor ik simpelweg gewoon niet de puf had om nog verder te werken. Ik hoop de draad binnenkort weer op te pakken, maar kan nu helaas nog niks beloven...
  2. Even 5 maanden aan stof wegblazen hier... Na een hele lange tijd van activiteit vanwege gezondheid en gebrek aan motivatie ben ik toch maar weer eens verder gegaan. Ik heb veelal aan wat kleinere details gewerkt, zoals spoornummers, wissels en nachtelijke verlichting. Ik kan eindelijk zeggen dat de route qua basis voor V1 klaar is, en daarom vraag ik of er al testers zijn die geïnteresseerd zijn het testen van de route? Ik weet nog niet precies wanneer ik de route zal opsturen voor het testen, maar hoop het ergens de komende 4 weken te kunnen doen (thuiswerken kost ook wat privétijd ?). Vrijwilligers die zich melden zal ik dan een lijst met benodigdheden en verschillende scenario's opsturen, waarin ik overwegend treinen van WG (freeware) en Dutch Classics zal gebruiken. Hieronder plaatjes van een aangepast station Doornwaard, waarbij ik een (verlaten) locloods met sporen heb toegevoegd en wat kleine details heb aangepast.
  3. Ik zal het aannemersbedrijf even vragen of er donkerder zand gestort mag worden. ? Dank u! De Huizen van God mogen absoluut niet vergeten worden!
  4. En zo krijgt de nieuwbouw wijk bij Adrichem toch een beginnende vorm..
  5. Na een maand lang intensieve behandelingen en veel vermoeidheid ben ik de afgelopen maand weer iets energieker geworden en heb ik weer wat werk verricht aan de laatste kilometers van mijn route... En heb een algemene vraag aan jullie; weet iemand of er toevallig huizen-in-aanbouw assets beschikbaar zijn voor TS, zoals in onderstaand plaatje? Er is bij Adrichem namelijk een wijk in aanbouw, alleen ziet het er nu nog kaal uit. ? Hierbij wat screens van rondom station Adrichem zoals het nu is!
  6. Ik heb de oplossing gevonden... schijnbaar werd het veroorzaakt door de adaptive bloom functie. Geen idee hoe of wat, maar na het uitzetten van die functie is het probleem opgelost. ??
  7. Dit is op mijn eigen route (Klassieke Route), maar de vreemde plekken op het water ervaar ik ook op andere routes...
  8. Hallo allen, Sinds een tijdje heb ik een nieuwe PC die TS op maximale instellingen goed kan runnen. Echter merk ik bij de hoge instellingen wel iets vreemds op aan het water; er verschijnen blauw-witte vlekken in de reflectie en het wateroppervlak zelf als je vanuit bepaalde invalshoeken kijkt (zie rode cirkel op plaatje). Waar ligt dit aan?
  9. Dat ziet er ontzettend goed uit! ??
  10. Het is hier al een tijd stil... en ik vrees dat dat voorlopig ook zo zal blijven. Ik ben namelijk 1,5 maand terug gediagnosticeerd met een rotziekte waarvan de behandeling mij mentaal en fysiek volledig uitput (nee, geen Covid-19 ? ). Hierdoor heb ik niet de energie, de wil en de inspiratie om aan mijn route verder te werken, er is de afgelopen 1,5 maand dan ook vrijwel niks gebeurd. Ik ben nog wel actief op de fora en heb onlangs een nieuwe PC gekregen, maar route bouwen zit er voorlopig niet echt in vrees ik...
  11. R-Road

    Ouwe zooi plaatjes :p

    Mooie plaatjes kan men toch vinden tussen al die zooi van grootvader! ?
  12. Inmiddels ben ik aan het werk aan de laatste 8 kilometer van de route in V1, en dat is Waaxerdam - Adrichem! Ik ben voornamelijk bezig geweest met het station van de stad Adrichem, een stad met zo'n 35.000 inwoners. Geniet ervan. Meanwhile I've been working on the last 8 kilometers of this route (V1 release), which is Waaxerdam - Adrichem! I've been especially working on the station of Adrichem, a city with about 35.000 inhabitants. Enjoy.
  13. Vandaag heeft COHA haar Nederlandse Overwegen pakket V3 uitgebracht, en daarbij zitten ook de ouderwetse ALKI's! Aanschouw de ALKI in werking op een overweg ergens tussen Waaxerdam en Adrichem. ? Today COHA released Version 3 of their Dutch Railroad Crossings package, which includes vintage ALKI's (Automatische Licht Knipper Installatie, Automatic Flashing Light Installation)! Here you have the railroad crossing in action, on a road somewhere between Waaxerdam and Adrichem. ? https://www.youtube.com/watch?v=fdVPu-K3lqg
  14. Welkom bij de club over mijn route! Al een tijdje ben ik bezig met een fictieve route die zich in Oost-Nederland in de jaren ‘50 van de vorige eeuw afspeelt. Ik heb de afgelopen periode ook al wat screenshots geplaatst in het topic voor routes in aanbouw op TP, maar nu is mijn route dan ook ver genoeg gevorderd om een topic te openen. Zoals gezegd is dit een fictieve jaren ‘50 route die ook zeg maar uit de losse pols wordt gebouwd; ik bepaal meestal op het moment zelf waar ik naartoe bouw en hoe. Ondanks dat probeer ik het toch zo realistisch mogelijk te maken en de sfeer van de jaren ‘50 terug te laten komen in Train Simulator. De route is gezet in Oost-Nederland in een vrij bosachtige streek. Op dit moment is grofweg 12 kilometer van de route zo goed als af, de uiteindelijke routelengte wordt iig 20 kilometer voor de eerste versie. Er zullen ook verschillende aftakkingen zijn, echter zal ik die waarschijnlijk in een latere versie uitgeven. Hierbij wat screens van de route in de huidige staat en een route map... Welcome to this club about my route! For a while I have been working on a fictional Dutch route set in the eastern part of the Netherlands in the 1950’s. I have already posted some screens of it on the ‘Topic voor routes in aanbouw’ topic on the TP Forum, but only now has my route progressed enough to start a topic/club about it. As mentioned this route is a 1950’s themed route which is built without sticking to a ‘true’ plan; I mostly decide what to build at the moment itself. Despite this I will try to build the route as realistically as possible and to make the traindriver immerse itself into the 1950’s. At the moment about 12 kilometers of the route is about finished; the route length will be atleast about 20 kilometers in the first release. There will be several branchlines aswell, although they will likely only fully appear in later releases; for now I’ll be focusing on the ‘main line’. Now some screens and a map of the route in its current state...
  15. Dit viel mij idd ook op... bij mijn club wordt de meest recente verandering van paar dagen terug ook niet op de clubpagina weergeven, alleen een oudere verandering van ruim een week geleden.
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy