Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Activeren repaint Thalys


Skihut De

Question

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 uur terug, Skihut De zei:

Goedemiddag,

Ik wil graag de DCR TGV Repaint Pack v1.0 activeren van Rubku_NL. Echter lukt dit me niet. 

 

Ook krijg ik het scenario [SP] THA 9364 to Rotterdam 1.0.0 voor de HSL niet in het spel.

Kan iemand me helpen?

Die hoef je niet te activeren. Het zijn repaints.

Alleen het origineel Thalys wat je gekocht hebt moet geactiveerd zijn.

Wat je wel moet doen is deze aktie. (en dit is niet echt activeren maar aan zetten voor gebruik in een scenario)

afbeelding.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, Sjef61 zei:

Die hoef je niet te activeren. Het zijn repaints.

Alleen het origineel Thalys wat je gekocht hebt moet geactiveerd zijn.

Wat je wel moet doen is deze aktie. (en dit is niet echt activeren maar aan zetten voor gebruik in een scenario)

afbeelding.png

 

Ja maar dat is juist het probleem. Dat lukt niet want kan deze actie niet vinden.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Zojuist, EsméevR zei:

Maar de route heb je compleet en werkend?

 

Als je de route wel gewoon hebt, dan heb je het scenario waarschijnlijk niet juist geïnstalleerd. Heb je gekeken bij zowel Freeroam, standaard als career?

De route werkt volledig. Ik kan alleen de repaint en het scenario niet vinden. Ik begrijp dat ik de repaints in het scenario moet activeren. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minuten geleden, EsméevR zei:

Nee, in het scenario zijn deze al "geactiveerd" dus dat zou niet hoeven. Je hebt de originele TGV of Thalys ofzo wel gekocht neem ik aan?

 

Nogmaals, heb je bij alle tabbladen onder "drive" gekeken?

Ja. Ik heb de TGV via Steam gekocht. Het scenario is juist geplaatst. Bijgevoegd screens. 

20210322201944_1.jpg

TGV.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy